حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هاب 5G اچ تی سی (HTC 5G Hub) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شبکه 5G

اچ تی سی در کنفرانس MWC 2019 خیلی خاموش و ساکت بود اما به نظر می رسد که آن ها می خواهند جز انتخاب های اول کاربرانی که شبکه 5G علاقه دارند، قرار بگیرند. در همین راستا آن ها برای آغاز، هاب 5G اچ تی سی (HTC 5G Hub) را تولید کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تبلت هاب 5G اچ تی سی (HTC 5G Hub) را ببینید.

هاب 5G اچ تی سی (HTC 5G Hub)

هاب 5G اچ تی سی (HTC 5G Hub)

شبکه اینترنت موبایل 5G در اولین فازهای توسعه خود قرار دارد و حتی اولین دستگاه های پشتیبانی‌کننده از آن نیز تا چندین هفته دیگر وارد بازار نخواهند شد. اما حالا هاب 5G اچ تی سی آخرین محصول وارد شده به بازار با پشتیبانی از این فناوری مدرن است. گجت HTC 5G Hub در واقع یک تبلت است که از نمایشگر ۵ اینچی برخوردار است و سیستم عامل اندروید بر روی آن اجرا می شود.

حداکثر سرعت دانلود ۲.۳ گیگابیت بر ثانیه

این محصول می‌تواند مانند یک روتر عمل کند تا سرعت فوق‌العاده اینترنت ۵ جی را در اختیار دستگاه های متصل شده به آن قرار دهد. چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار مودم ایکس ۵۰ این کمپانی قدرت‌بخش محصول اچ تی سی خواهند بود. این مودم قادر است سرعت دانلود حداکثر ۲.۳ گیگابیت بر ثانیه را برای کاربران ارائه دهد.

مشخصات تبلت هاب ۵ جی اچ تی سی (HTC 5G Hub)

سیستم عامل اندروید ۹ پای و یک رابط کاربری اختصاصی طراحی شده بر آن بر روی آن اجرا می‌شود تا این محصول بتواند مانند یک هاب مرکزی ایفای نقش کند. در حال حاضر مشخص نیست آیا هاب 5G جی اچ تی سی می‌تواند به فروشگاه پلی استور دسترسی داشته باشد و اپلیکیشن‌های مختلف از این طریق روی آن نصب شوند یا خیر. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی به همراه یک پورت اترنت برای اتصال دستگاه هایمختلف از طریق کابل، از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شود.

هاب 5G اچ تی سی

هاب 5G اچ تی سی

همچنین دستگاه های متصل شده به تبلت 5G اچ تی سی قادر خواهند بود به دانلود فیلم و تماشای فیلم‌های 4K بپردازند و به شکل روان بازی‌های آنلاین را تجربه کنند. یک باتری ۷۶۶۰ میلی‌آمپرساعتی غول‌‌پیکر قدرت‌بخش این دستگاه خواهد بود تا بتواند برای یک روز کامل دو یا سه دستگاه مختلف را پشتیبانی کند. در حال حاضر شبکه اینترنت ۵g به طور عمومی عرضه نشده تا بتوان این محصول را تست کرد تا ببینیم چند ساعت به طور دقیق می‌تواند بر روی این شبکه روشن بماند. همچنین شما می توانید از آن به عنوان شارژر برای پر کردن ظرفیت باتری اسمارت فون خود نیز استفاده کنید.

طبق گفته کمپانی سازنده این مدل می‌تواند اینترنت 5G را با سرعت بسیار بالا در اختیار دستگاه هایی قرار در که از اینترنت ۴ جی پشتیبانی می‌کنند و همچنین پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی مبتنی بر فضای ابری به دلیل این که کاربران قادر باشد محتوای واقعیت مجازی را به طور استریم روی هدست وایو فوکوس خود ارسال و پخش کنند، در آن فراهم شده است.

هاب 5G اچ تی سی

هاب 5G اچ تی سی

در حال حاضر تنها فروشگاه های اپراتور مخابراتی اسپرینت در ایالات متحده آمریکا فروش این محصول را انجام خواهند داد، اما قرار است اچ تی سی مدل جدید خود را در کشورهای اروپایی نظیر آلمان، سوئیس، فنلاند و دیگر کشورها نیز وارد بازار کند. اپراتورهای مخابراتی نظیر Telstra Three UK ،Deutsche Telekom ،Sunrise و Elise با اچ تی سی همکاری خواهند کرد تا این محصول به زودی وارد بازارهای این کشورها شود؛ گویا قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ شاهد حضور این هاب ۵ جی در بازار باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید رویکرد اچ تی سی برای استفاده از شبکه 5G صحیح است؟ هواوی نیز در MWC 2019 چند مودم 5G معرفی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

بنظرم کاربردی هست ولی باید دید مردم چطور استقبال میکنن.ولی سرعتش اینجور که معلومه عالیه و خیلی جاها میتونه به عنوان مودم استفاده شه،من متوجه نشدم دیگه چرا تبلته خوب کلا مودم بود بهتره چون بعنوان تبلت شاید کاذبرد خاصی نداشته باشه

کوالکام امسال چه نقش پررنگی داشت،همه جا اسمش و میشه دید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)