حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گوشی تاشو هواوی و یادآوری تاریخ معرفی که ۳ روز دیگر است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی موبایل تاشو هواوی مشخص شد و ۵ اسفند خواهد بود. امروز و پس از سروصداهای گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد حالا این هواوی است که می خواهد توجهات را به خود جلب کند. در همین راستا شاهد تیزر گوشی تاشو هواوی و یادآوری تاریخ معرفی که ۳ روز دیگر است، هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

این تیزر ساده ای است و همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، من آن را در ترنجی برای شما به صورت تصویر متحرک ارایه کردم. در عین سادگی به یک موضوع اشاره دارد که می تواند جالب باشد.

تاریخ معرفی موبایل تاشو هواوی مشخص شد: ۵ اسفند

در تیزر قبلی هواوی وقتی نگاهی متمرکزتر بر آن تیزر هواوی داشتیم، آن جا به وضوح دیدیم که موبایل تاشو هواوی به بیرون تا‌می‌شود و به نظر می رسد نور یک سمت نمایشگر بیشتر است.

موضوع بسیار مهم در موبایل های تاشو را می توان لولا آنها دانست که از اصلی ترین نکات طراحی دستگاه است. در این تصویر به نظر می رسد که دستگاه تاشو هواوی با لولا شبیه به اولین موبایل تاشو بازار یعنی فلکس پای (Flexpai) مجهز می شود.

همچنین عجیب است که در قسمت لولا، نوری از تشکر ساطع نمی شود.

در این تیزر اما عبور عدد ۳ از بخش تاشده نمایشگر گوشی تاشو هواوی را می بینید و سپس به همان تیزر قبلی باز می گردد که تلویحا به ما می گوید گوشی تاشو هواوی برخلاف گلکسی فولد، به بیرون تامی‌شود.

به هر حال تنها ۳ روز دیگر تا معرفی هواوی فاصله باقی است و قرار است که تقابل دو اندیشه متفاوت درباره گوشی های تاشو را شاهد باشیم. هیجان انگیز است که ببینیم کدام یک جذاب‌تر و کاربردی تر است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام یک برنده بازی گوشی‌های تاشو هستند؟ سامسونگ یا هواوی؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

حس میکنم سری اولش از سامسونگ خیلی بهتر باشه

علی شیخ زاده

اگه قراره مثل گوشی منعطف سامسونگ باشه بنظرم معرفی نکنه بهتره.

pedram_01

یه جایی خونده بودم هووای داخل برند های دیگ جاسوس داره . از نظر من این یک طرح کاملا کپی و جنس چینی از خلاقیت سامسونگ خواهد بود .

Amin B3DA

بجز تاشدنش که به بیرونه و مشکل سازه (افتادن از دست و…) بقیش فک کنم از فولد بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)