حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو ۶۰ (LG Q60) با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

خیلی بی سروصدا و بی‌شایعه ال جی اقدام به معرفی سه میان رده تا پایین رده جدید کرده است. این سه دستگاه ال جی کیو ۶۰ (LG Q60)، ال جی کا ۵۰ (LG K50) و ال جی کا ۴۰ (LG K40) نام دارند. ما در این مطلب با ال جی کیو ۶۰ آشنا خواهیم شد. ال جی کیو ۶۰ (LG Q60) با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی کیو ۶۰

ال جی کیو ۶۰

ال جی کیو ۶۰ (LG Q60) نخستین میان رده ال جی با دوربین سه گانه است و از نمایشگر فول‌ویژن ۶.۲۶ اینچ HD پلاس با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌گیرد. میان‌رده‌ی جدید ال‌جی به‌تبعیت از جدیدترین ترند روز، در بخش بالایی‌اش دارای بردگی قطره‌ا طور است. علاوه‌بر موارد یادشده، ال‌جی Q60 از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به‌همراه سه گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند؛ گفتنی است که فعلا از جزئیات دقیق پردازنده‌ی این دستگاه، اطلاعاتی در دست نداریم.

ال‌جی حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت را برای کیو ۶۰ انتخاب کرده است که کافی به‌نظر می‌رسد. در ضمن علاقه‌مندان می‌توانند حافظه‌ی داخلی این گوشی را تا حداکثر دو ترابایت از طریق کارت میکرو SD افزایش دهند.

دوربین سه گانه ۱۶+۵+۲ مگاپیکسلی برای ال جی کیو ۶۰

ال جی Q60 در پنل پشتی‌اش دارای دوربین سه‌گانه است؛ یکی از این دوربین‌ها دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، دوربین دیگر دارای حسگری ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین سوم دارای حسگری ۲ مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق به‌منظور ثبت افکت بوکه هستند. به جز این ها در پنل جلویی دستگاه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به‌ ثبت برساند.

ال‌جی کیو ۶۰ دارای باتری ۳٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ابعاد ۱۶۱.۳ در ۷۷ در ۸.۷ میلی‌متر است. دارندگان این گوشی تا حد زیادی از نظر استحکام، خیال‌شان راحت خواهد بود؛ چرا که گوشی موردبحث از استاندارد نظامی MIL-STD 810G متعلق به‌ ارتش آمریکا پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی است.

نظر شما درباره ال جی Q60 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad_k

الجی به سیم آخر میزند!

Sajad_k

پردازنده هشت هسته‌ای دیگه آخر اطلاعاته!

Vahid

کیو ۶۰ این اسم از کجا امد
تو کی کیو کیه
خلاصه نام گذاری الجی شاهکاره

amer

خوشکل و بی نقص مبارک فن های ال جی باشه

vahid abedi

گوشی خوبی به نظر میرسه

اما دو نقص ویژه ان به نظرم صفحه نمایشگر hd و ابعاد بزرگ گوشی با توجه به صفحه نمایش هستش

درصد صفحه نمایس به بدنه مقداری پایینتر از رنج نرمال هستش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)