حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل ۳ سریال وست ورلد تا پیش از سال ۲۰۲۰ منتشر نمی‌شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سریال

یکی از مدیران شبکه HBO اعلام کرده که تولید فصل 3 سریال وست ورلد (Westworld)‌ از ماه مارس آغاز می‌شود. بنابراین بعید به نظر می‌رسد آن تا پیش از سال 2020 پخش شود. اگر طرفدار این سریال بی نظیر هستید، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وست ورلد یا دنیای غرب، یک سریال وسترن مهیج در ژانر علمی-تخیلی است که جوناتان نولان و لیزا جوی آن را برای شبکه‌ی HBO ساخته‌اند. نخستین فصل این مجموعه دوم اکتبر 2016 در 10 قسمت منتشر شد و دومین فصل آن نیز سال 2018 به انتشار رسید. هر دو این فصل‌ها با اقبال خوبی مواجه شدند، اما با پایان فصل دوم فقط تماشاگران ماندند با صدها سوال در مورد آنکه فصل 3 سریال وست ورلد چه خواهد شد.

زمانبندی فصل‌های قبل می‌تواند به حدس و گمانه‌زنی ما کمک کند. این مجموعه تلویزیونی در اکتبر سال 2016 منتشر شد٬‌ در حالی که دومین فصل آن آوریل سال 2018 از شبکه‌ی HBO پخش شد. هفته‌ی گذشته یکی از مدیران این شبکه در رویداد انجمن منتقدان تلویزیون اعلام کرد که تولید فصل 3 سریال وست ورلد از ماه مارس (اسفند/فروردین) آغاز خواهد شد، اما نمی‌توان تایید کرد که پخش این فصل از سال جاری میلادی شروع شود. بنابراین با توجه به فرآیند وسیع تولید و پس از تولید ما می‌توانیم حالا حدس بزنیم که سومین فصل این مجموعه تلویزیونی زودتر از سال 2020 میلادی پخش نخواهد شد.

امیدواریم که فصل آینده بتواند به بسیاری از سوال‌های ما پاسخ دهد. پرس‌هایی نظیر اینکه برنارد، دولوروس و هیل مهمان چه کسانی در دنیای واقعی می‌شوند، در حالی که دلوس تلاش می‌کند تا فاجعه‌ای که خودش در سه پارک تجربه کرده را متوقف کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)