حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزییات قیمت بلیط سفرهای نوروزی ۹۸

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌و‌گو‌ با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعیین قیمت سفر‌های برون شهری نوروزی،گفت:‌ اکنون بلیط‌های راه آهن و هواپیمایی طبق روال به فروش می‌رسد؛ برای عید نوروز هم فروش آن‌ها آغاز شده و هنوز تغییر قیمتی برای آن‌ها صورت نگرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزییات قیمت بلیط سفرهای نوروزی ۹۸ را مرور کنیم.

اسلامی در خصوص نرخ بلیط اتوبوس برای تعطیلات نوروزی گفت: پیش فروش این بلیط‌ها هم آغاز شده است؛ نکته مهم برای بلیط سفر‌های نوروزی این است که قیمت این بلیط‌ها از سوی اتحادیه و اصناف مسافربری اعلام می‌شود؛ این قیمت‌ها به این دلیل است که بسیاری  از سرویس‌های نوروزی یک سر خالی هستند و لذا هزینه‌های این سفر یک سر خالی را روی  قیمت بلیط‌ها اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به نوسان قیمت بلیط سفر‌های نوروزی گفت: همه ساله از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین قیمت بلیط سفر‌های نوروزی پایدار است و بعد از این تاریخ مجددا به وضعیت اولیه خود برمی‌گردد. امسال هم مانند سال گذشته این اتفاق خواهد افتاد و مطلب جدید و خاصی نیست.

تاریخ شروع پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی ۹۸ مشخص شد: ۱۶ بهمن

وزیر راه و شهرسازی درباره دستاورد‌های سفر اخیر خود به کرمانشاه گفت: تمام تعهدات دولت برای  خانه‌های زلزله زدگان تخصیص داده شده است؛ همچنین مردم تسهیلات خود را از بانک‌ها گرفتند و  پروژه‌هایشان  اجرا شده و یا در حال ساخت است. به‌علاوه وزارت‌ راه هم بر روی این پروژه‌ها نظارت لازم را انجام می‌دهد. دولت تمام تعهدات مالی خود را برای مناطق زلزله زده انجام داده است. این وعده نیست بلکه اقدام و عمل انجام شده و پیشرفت پروژه‌ها هم مشخص است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)