حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دادستان کل کشور: رفع فیلتر تلگرام منتفی است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

در حالی که از قول نماینده استان البرز شنیدیم رفع فیلتر مشروط تلگرام محتمل است حالا اما دادستان کل کشور با قاطعیت می گوید رفع فیلتر تلگرام منتفی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام اساسا منتفی است، گفت: هر گونه فعالیت دستگاه‌های دولتی در تلگرام و نیز هر گونه ارایه خدمات درگاه های پرداخت اینترنتی در تلگرام و پوسته‌های فارسی آن اعم از هاتگرام وطلاگرام غیرقانونی است و با آن برخورد قانونی خواهد شد.

جواد جاوید نیا در واکنش به اظهارنظر یک نماینده مبنی بر اینکه “صحبت‌هایی از رفع فیلتر تلگرام است” گفت: تلگرام با دستور قضائی فیلتر شده و هیچ مرجعی هم جز دستگاه قضائی حق اظهار نظر در خصوص رفع فیلتر آن را ندارد.

هیچ مرجعی جز دستگاه قضائی حق اظهار نظر در خصوص رفع فیلتر آن را ندارد

هاتگرام و تلگرام طلایی

هاتگرام و تلگرام طلایی

وی افزود: تاکنون مطلبی در دبیرخانه کارگروه نسبت به رفع فیلتر تلگرام مطرح نشده و اساساً رفع فیلتر تلگرام منتفی است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی تصریح کرد: کماکان هر گونه فعالیت دستگاه‌های دولتی در تلگرام و نیز هرگونه ارائه خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی در تلگرام و در پوسته‌های فارسی آن اعم از هاتگرام و طلاگرام غیرقانونی است و با آن برخورد قانونی خواهد شد.

جاویدنیا در پایان گفت: طبق مصوبات شورای عالی فضای مجازی، مجوزی با الزاماتی که در مصوبات شورا پیش بینی شده توسط وزارت ارتباطات برای تلگرام صادر نشده است.

به این صورت است که شیرینی محو شنیدن احتمال رفع فیلتر تلگرام سریعا محو می شود!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

اصن مگه فیلتره؟😂
همه داریم راحت استفاده میکنیم مشکلی هم نداریم!

CAPCOM

هرکدوم از اینایی که میان درمورده تلگرام حرف مفت میزنن ماهیانه تا سقف ۲۰ میلیون تومان حقوق دارن حالا بیشتریا کمتر
خوب باید کار کنن دیگه کارشونم همین چرندیاته که هرروز میگن

mohammad70

سلام خدمت دوستای گلم!
اصلا به جهنم که فیلتره مگه مردم هم برای این ها مهم هستن من که با پروکسی میرم مشکلی هم نیست ولی اینقدر مقامات بیشعور داریم فهم این رو ندارن که استفاده از وی پی ان به مراتب خیلی بدتره یعنی من با 27 سال نمیدونم چی برام خوبه که یه عده زالو صفت که قدرت حل مشکلات دیگه رو ندارن چسبیدن به فیلترینگ !
من که هیچ وقت از تلگرام طلایی و اون یکی استفاده نکردم به دوستای گلم هم میگم عزیزان تلگرام نسخه اصلی با پروکسی و وی پی ان شرف داره .
این ها فقط برای پرت کردن حواس مردم از مشکلات دیگه هست خوبه خیلی کار بلد هستن برن جلو اهنکار نزول خوری رو بگیرن برن جلو ننگنامه پالرمو رو بگیرن والا ببین چقدر بدبخت شدیم مشکل آقایون مسول شده تلگرام

armin sat

به دادستان کل کشور بگین به گردالیام

علی شیخ زاده

یه غلطی کردن توش موندن واقعا بنظرم روی رفع فیلتر کردنشو ندارن وگرن حتما همین کارو میکردن چون با فیلتر هیچ کاری نتونستن بکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)