حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رسمی معرفی گلکسی ام (Galaxy M) مشخص شد: ۸ بهمن

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

پنج ساعت پیش بود که در ترنجی خواندیم خانواده گلکسی ام (Galaxy M) حدود دو هفته دیگر و ابتدا در هند ارایه می شوند. حالا به صورت رسمی نه تنها تاریخ رسمی معرفی گلکسی ام (Galaxy M) مشخص شده است بلکه بخش کلی طراحی آن نیز رسما ارایه شده که در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی M

گلکسی M

همانطور که در تصاویر رسمی این مطلب می بینید، تمام ویژگی‌های خاص خانواده گلکسی M مشخص است. از بریدگی نمایشگر قطره طور که شاید سامسونگ در نهایت آن را نمایشگر Infinity V بنامد و شاید ننامد (!) تا دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و حتی پورت USB C و اشاره به باتری حجیم.

گلکسی M

گلکسی M

البته احتمالا این مشخصات اکثرا برای گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۳۰ باشد و درباره گلکسی ام ۱۰ باید شاهد خط خوردن برخی از آن ها باشیم، حتما توجه دارید که این صحبت بر اساس شایعاتی است که تا کنون منتشر شده و شاید شاهد دست و دلبازی سامسونگ برای گلکسی ام ۱۰ هم باشیم.

گلکسی M

گلکسی M

امروز صبح به شما گفتیم که احتمالا ۲ هفته دیگر باشد شاهد رونمایی رسمی از خانواده گلکسی ام باشیم و حالا این حدس با یک روز تفاوت، تحقق پیدا کرده است. تاریخ معرفی رسمی خانواده Galaxy M برابر ۸ بهمن خواهد بود.

حتما توجه دارید که هیچ شایعه ای درباره اعضای جدید خانواده گلکسی J وجود ندارد و این یعنی پایان یک خانواده موفق و انتقال آن به یک خانواده که ما پیش بینی موفقیت بیشتر را برای داریم.

گلکسی M

گلکسی M

نظر شما چیست؟ فکر می کنید به زودی یکی از این اعضا خانواده گلکسی M مانند خانواده گلکسی J تبدیل به پرفروش ترین موبایل ایران شود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Alireza.

میخواستم A7 2018 بخرم ولی با این مشخصات و این ظاهر وایمیستم تا اینا معرفی بشن

علی شیخ زاده

اس ۷ اج بگیر حالشو ببر از تمام این میانرده ها هم بهتره

✔ TVKade

اندروید ۸ در سال 2019؟ توو همه این عکسا حاشیه پایین نشون داده نشده لول

تنها چیزی که در مورد این سری منو خوشحال می‌کنه استفاده از باتری 5000 هست چون باعث میشه شرکت های دیگه این حجم باتری رو در گوشی های ایندشون مد نظر قرار بدن، وگرنه اگزینوس که توی میان رده افتضاحه.

5k باتری + یه پردازنده 10 نانومتری مثل اسنپ 670/675/710 و صفحه نمایش ۶ اینچی = باتری تمام نشدنی

mosayebso

لول؟؟؟
خخخخخ
خوبه قبلا عکسایی ازش منتشر شده که میگه چقدر کم حاشیس!
هرچی باشه حاشیش از ردمی نوت ۷ بهتره
جناب ترول شیاومی
لطفا مارو تز برند محبوب و خوب شیاومی زده نکنید
با تشکر

abolfazlbt

خیلی دوست داشتم ام ۲۰ ۵.۸ اینچ باشه ولی طبق اطلاعاتی که لو رفته ۶.۱ هست باید صبر کنم ببینم تو سری A چی اندازه کوچکیک تر از ۶ داره یانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)