حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت احتمالا در MWC 2019 معرفی نشود

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | رندر، سونی

حقیقت این است که شاید هیچ‌گاه معرفی نشود و به نظر می رسد که من شخص خوبی برای دادن خبر بد نیستم. امروز در یک مصاحبه رسمی سونی نه به شکل مستقیم اما به شکل غیر مستقیم مشخص می شود که اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت احتمالا در MWC 2019 معرفی نشود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت

اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت

آقای Don Mesa معاون بازاریابی سونی در مصاحبه ای در نمایشگاه CES 2019 می گوید که:

ما خانواده کامپکت را برای مدت زیادی تولید کردیم و دلیل راحتی در استفاده است. همیشه جا برای اندازه های مختلف موبایل وجود دارد اما کاربران فضای بیشتری برای کارکردن روی موبایل‌شان نیاز دارند.

این صحبت به نوعی غیر مستقیم می گوید “تو هم خوبی اما …” بله و این شاید به نوعی به معنی پایان نسل کامپکت سونی باشد. البته مگر پایان خانواده کامپکت به چه معنی خواهد بود؟ حذف نام آن می تواند به معنی پایان به این خانواده باشد در غیر این مثلا می شود دستگاهی مانند گلکسی اس ۱۰ لایت باشد که نمایشگرش به اندازه پرچمدار فعلی سامسونگ است! در حقیقت سری کامپکت قرار نیست که لزوما ۴ اینچی باشد بلکه می تواند به نسبت، کوچکتر از دیگر دستگاه ها باشد.

به هر صورت موضوعی که مشخص است مدیر بازاریابی سونی در تلاش برای این است که ذهن شما را برای عدم عرضه اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت آماده کند.

موضوع قابل توجه دیگر این است که او می گوید اکسپریا ایکس زد ۴ قرار نیست که یک تغییر خیلی بزرگ باشد اما یک پایه را آماده می کند برای درخشش بیشتر سونی در IFA 2019 که اصل تغییرات را آن جا ببینیم. سوالی که پیش می آید این است که منظور آقای Don Mesa این است که دوربین سه گانه، نمایشگر ۲۱:۹ و بنچمارک های بی نظیر تغییر کوچکی هستند که قرار است تغییرات بیشتر در IFA دیده شوند یا اینکه این ها برای آن نمایشگاه است و MWC به ما دستگاه ساده تری ارایه می کند؟ مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟ امروز در ترنجی خواندیم که احتمالا اکسپریا ایکس زد ۴ پریموم با دوربین سه گانه و اکسپریا ایکس زد ۴ با دوربین دوگانه ارایه می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

ایول .عجب استراتژی من به احترام این تیکه کلام 5دقیقه تامل و سکوت پیشه میکنم(xperia xz4تازه شروع کاره(کجاهاش دیدین هنوز اولش)این پایه و ستون یا همون فنداسیون برای درخشیدن بیشتر هست)

Alif16

خدایش من مدیر سونی بودم اول ۴ تا پایین رده میدادم بیرون با قیمت عالی و باتری و امکانات خوب
بعد شروع به ساخت میان ردهای لوکس باکفیت و قیمت مناسب رو روانه بازار میکردم و با تنوع و مدلهای مختلف بعد شروع به ساخت پرچمدارها با دوربین قوی در شب چون گوشیهای xz2 و xz3در روز واقعا بی رقیبن

Alif16

این جور که بوش میاد فکر نکنم سونی ۲۰۱۹ گوشی بده بیرون

Alif16

اقایون کامبک یعنی بازسازی دیگه؟

amer

اگه منظورت Come backباشه معنی بازگشت و برگشت دوباره میده

chalton

همش ترس از شکست دوباره،سونی با شکست های پی در پی راه رو گم کرده و هر سال به پایان بخش موبایلش نزدیک تر میشه و راه رو برای برندهای چینی باز میکنه و این رو از ضررهای هر سال بخش موبایلش میشه فهمید.

amer

چالتون جان این ترس نیست این استراتژی هست.نمیدونم چرا همچین فکری به ذهنت خطور کرده.اتفاقا امسال از خبرهایی که به من و شما و دیگران رسیده مشخص هست داره بد جوری خودش برای رقابت بازار اماده میکنه

Quality

خیلی عجیبه واقعا
یعنی آخرش چی میشه 🙂

شاید در MWC پرچمدار جدیدش با سه دوربین، صفحه 4K اولد و نسخه 21:9 معرفی میشه اما موبایل منعطف سونی در IFA معرفی میشه

الجی دیسپلی یکسال پیش گفته بود سونی موبایل داره روی اولین گوشی 4K اولد کار میکنه و همچنین با هم روی گوشی با صفحه منعطف کار میکنن

amer

اتفاقا این گوشی معرفی نمیکنه خبر خوبی هست به دلیل اینکه فهمیده پسندی نداره و میخواد کامپکت به روزتر و ترندی تر به جاش معرفی کنه

Quality

هرچی که هست امسال سال سونی موبایله و تا 2020 به سوددهی برمیگرده
سونی همیشه بخاطر تغییرات کم و مقاومت زیاد در برابر خواسته بازار فروش پایینی داشته ولی الان کاملا بنظر تغییر کرده پس دلیلی نداره که نفروشه هرچند دیگه توی مناطق کمی هم حضور داره!

amer

اقایون خواهشن ایه یأس نخونید فقط کافیه صبر کنید ببینید تو MWC چه گوشی های خاص و لاکچری معرفی میکنه.مهم طراحی گوشی بود که خدا رو شکر واقعا زیبا و خاص هستن

Sadeghh

این که این گوشی رو قرار نیست بده بیرون واقعا خبر خوبی هست
اما جمله بعدیش ترسناک بود، امیدوارم سونی نا امیدمون نکنه
البته ممکن هست منظور از تغییر بزرگی که قراره در ifa رونمایی بشه موبایل 5g یا حتی منعطف سونی باشه

علی شیخ زاده

با گفتن بعضی جملات ته دل مشتری خالی میشه ای کاش روی نحوه گفتن بعضی حرفا بیشتر دقت کنن

mostafa3

شما تا ترنجی رو فیلتر نکنی دست نمی‌کشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)