حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو قیمت جدید دنا پلاس توربو را اعلام کرد، افزایش ۳۱ میلیون تومانی

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

یک هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم قیمت دنا به ۶۶ میلیون تومان رسید. پس از آن شاهد رسیدن قیمت دنا پلاس به ۷۶ میلیون تومان بودیم و حالا نوبت به قیمت دنا پلاس توربو‌ رسیده است. ایران خودرو قیمت جدید دنا پلاس توربو را اعلام کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

قیمت دنا پلاس توربو‌

قیمت دنا پلاس توربو‌

همانطور که می بینید قیمت دنا پلاس توربو‌ رسما اعلام شده و با افزایش ۳۱ میلیون تومانی از ۵۸ میلیون تومان به ۸۹ میلیون تومان رسیده است. این افزایش قیمت نسبت به دیگر افزایش قیمت های خانواده دنا جالب توجه تر است.

البته این احتمال وجود دارد که پس از باز شدن شرایط فروش دنا پلاس توربو با قیمت جدید، شاهد کاهش قیمت این خودرو در حاشیه بازار باشیم، اما واقعی شدن این فرضیه ارتباط مستقیمی به تیراژ عرضه این خودرو دارد و با توجه به شرایط صنعت خودرو کشور به نظر می رسد که نمی توان چندان به عرضه پر فروش، محصولات نیازمند به ارز نظیر دنا توربو امیدوار بود.

نظر شما درباره قیمت جدید محصولات ایران خودرو و دنا پلاس توربو‌ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

تنها تفاوتش با دنا پلاس، موتور توربوشه که حدود ۴۵ اسب بخار بیشتر تولید می‌کنه ( دسته دنده اسپورت و کفپوش های قرمز با اضافه شدن کلمه ی توربو و دوخت دورفرمان قرمز رنگ) اینا هم شامل تغییرات جزئئ میشن که اختلاف قیمت ۱۳ میلیونی با مدل پلاس اصلا قانع کننده نیست .

silver30

کاش میشد حدس زد تو کله اونایی که میخرن چی هست

Jahandar

علی برکت الله.
به عقل بر نمیگردیم 🤢😷

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)