حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش استفاده از تلگرام در آذرماه

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

دو ماه پیش بود که با هم در ترنجی خواندیم تلگرام اینجاست که بماند و دلیل این است که استفاده از تلگرام به اندازه قبل از فیلترشدنش بازگشته است. امروز بر اساس آمار رسمی افزایش استفاده از تلگرام در آذرماه تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این آمار را با هم بررسی کنیم.

آمار استفاده از تلگرام آذر ۹۷

آمار استفاده از تلگرام آذر ۹۷

در جدول بالا داده های مجموع تولیدات کانالهای تلگرامی در آذرماه و تعداد کل بازدیدهای مطالب کانال های تلگرامی در آذر ماه و مطابق با داده های آزمایشگاه شبکه های اجتماعی مجازی دانشگاه تهران ارایه شده است.

شیب تولیدات کانال های تلگرامی منفی است

شیب تولیدات کانال های تلگرامی منفی است. به طور میانگین در هر روز امیلیون ۵۳۸ هزار پست تلگرامی منتشر شده است. و میانگین تولیدات کانالهای تلگرامی در هر روز، ۵۹هزار پست کمتر از تولیدات روزانه

کانال ها در ماه گذشته بوده است و شاهد افت تولید محتوا در تلگرام بوده ایم. تولیدات کانال های تلگرامی در آذر ماه شاهد افت و خیزهای زیادی بوده است.

شیب بازدید مطالب کانال های در آذرماه نسبتا ثابت بوده است

پربازدیدترین روز کانالهای تلگرامی مربوط به آذرماه همزمان با میلاد رسول اکرم بوده است که این روز تعطیل رسمی بوده است.در این روز مجموع بازدید مطالب کانال های تلگرامی بیش از ۱ میلیارد و ۶۸ میلیون بار بوده است. به طور میانگین در آذر ماه، میزان بازدید کل مطالب تولیده شده در کانالهای تلگرامی در هر روز ا میلیارد و ۱۶۶ میلیون بار بوده است. میانگین میزان بازدید کل مطالب تولیدشده در کانال های تلگرامی نسبت به مهرماه ماه ۳۲۰ میلیون بار به صورت روزانه افزایش داشته است ودر این ماه شاهد افزایش استفاده از تلگرام بوده ایم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این شرایط ادامه فیلتر تلگرام منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من که از همون روز اول فیلتر یه روز هم کنارش نذاشتم

Mohammadsoly

پروکسی که بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)