حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جدید محصولات سایپا دی ماه ۹۷ اعلام شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

چهار روز پیش بود که ایران خودرو قیمت جدید دیگر محصولات خود را اعلام کرد. در همین راستا امروز سایپا نیز قیمت جدید چندین خودرو خود را اعلام کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قیمت جدید محصولات سایپا دی ماه ۹۷ را مرور کنیم.

قیمت جدید محصولات سایپا دی ۹۷

قیمت جدید محصولات سایپا دی ۹۷

همانطور که در این لیست قیمت جدید محصولات سایپا دی ۹۷ می بینید، محصولات گران قیمت تر سایپا با افزایش قیمت قابل توجه رو به رو هستند. حتی پراید وانت نیز در این لیست قرار دارد و به قیمت ۲۸.۹ میلیون تومان رسیده است.

طی چند روز اخیر شرکت های مختلفی قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده اند و در این بین بیشتر توجهات روی قیمت محصولات حداقلی است که اکثر مردم توانایی خرید همان ها را دارند. محصولات ایران خودرو و سایپا با قیمت های جدید خود مشخص می کنند که شما برای صاحب شدن یک خودرو حداقل باید چند میلیون تومان سرمایه داشته باشد. به نظر می رسد که سال ۹۷ برای خرید ارزان ترین خودرو در کشور باید حداقل ۳۰ میلیون تومان پول داشته باشید.

نظر شما درباره قیمت جدید محصولات سایپا برای دی ماه ۹۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jahandar

اون قیمتهای قبل که در تصویر دیده میشه مال چه زمانیه؟ چون من در ذهنمه که قیمت سراتو ۲۰۰۰ آپشنال قبل از گرون شدن ارز حدود نود میلیون تومن بود. من اشتباه میکنم یا اونی که قیمتا رو ذکر کرده؟

Jahandar

کسی که جواب نداد. خودم یه سرچ زدم و دیدم ظاهرا هم من اشتباه میکردم ، هم کسی که جدول قیمتها رو ساخته و در رسانه ها منتشر کرده.
در یک سایت اقتصادی یکی از نظردهنده ها گفته بود اردیبهشت ۹۶ سراتو ۲۰۰۰ آپشنال رو نقدی تحویل گرفته به قیمت ۱۰۵ میلیون تومن.
حالا اینکه این قیمت در ماههای بعدش و قبل از افزایش قیمت دلار بازم رفته روش یا خیرو نمیدونم.

Peiman

??

ahmad

مسخرشو در اوردن

CAPCOM

مردم بدبختی که یک کلمه به گرانی اعتراض نمیکنن
اگر مردم ماهم خودرو سازان رو تحریم میکردن و سراغ این همه گرانی نمیرفتن
قطعا الان اوضاع جور دیگه ای بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)