حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش قسطی جک S3

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

پس از اعلام شرایط فروش اقساطی جک S5 ویژه شب یلدا توسط کرمان موتور حالا شرایط فروش قسطی جک S3 اعلام شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات آن را مرور کنیم.

شرکت کرمان موتور به عنوان شریک تجاری جک چین در ایران، شرایط فروش نقدی،اقساطی و پیش فروش جک S3 را اعلام کرد. این طرح فروش از ۱ دیماه تا تاریخ ۱۵ دیماه بر روی سایت فروش فعال می گردد و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام انجام دهند.

جزئیات این شرایط فروش به شرح زیر است:

پیش فروش جک S3

پیش فروش جک S3

اگر بخواهیم درباره جک اس ۳ (Jac S3) صحبت کنیم باید بگوییم جک S3 از موتور ۱۶۰۰ سی سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است. از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ايربگ راننده و سرنشين جلو، كنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سيستم كنترل پايداری ESC، ترمز كمكی هيدورليك HBA، سيستم كنترل ايستايي در سر بالايی HAC، سنسور پارك عقب، سانروف، Daylight، روشن شدن اتوماتيك چراغ های جلو با توجه به نور محيط، چراغ های جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه های جانبی با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، كامپيوتر سفری، تهويه مطبوع اتوماتيك، صندلی چرمی، سيستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و ۶ بلندگو اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این شرایط خرید جک S3 می ارزد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)