حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شد: Living Coral یا مرجان زنده

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | مد و لباس

رنگ سال بیشتر برای صنعت مد و فشن اهمیت بالایی دارد اما این روزها که موبایل های هوشمند ما هم با شیشه ای شدن، خوشرنگ و لعاب تر شده اند و حتی آیفون Xr نیز رنگی شبیه به رنگ سال ۲۰۱۹ دارد، بد نیست درباره آن کمی با هم در ترنجی صحبت کنیم، البته اگر رنگ سایت ما ناراحت نشود! رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شده و Living Coral یا مرجان زنده نام دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون رنگ سال

آیفون رنگ سال

طراحی دکوراسیون داخلی یا لباس ها عموما با رنگ ها حسابی سروکار دارند اما اگر طراحان وب و نرم افزارها هم رابط غنی با آن برقرار کنند و به روز باشند می توانند جشم نوازتر عمل کنند. شاید باور نکنید ولی چند سالی هست که رنگ پنل وردپرس خود من همین رنگ است و آرامش ویژه ای دارد.

موسسه پانتون امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر رنگ سال را معرفی کرد که در رنگ سال جدید ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ مرجانی زنده (living coral) را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است.

رنگ سال ۲۰۱۹

رنگ سال ۲۰۱۹

کد رنگ سال ۲۰۱۹ عبارت است از #fa7268

موسه پانتون که حدود ۲۰ سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، با کد رنگی #fa7268 اعلام کرده است. رنگی که مطمئنا همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و… از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو و وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ این رنگ مرجان زنده (Living Coral) را دوست دارید؟ شاید فعلا تنها انتخاب شما در دنیای موبایل همان آیفون Xr باشد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

رنگش خانم پسنده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)