حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰ بالاتر از اسنپدراگون ۸۴۵ است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بنچمارک، پردازشگرها، شایعات، کوالکام

با توجه به اینکه در نهایت کوالکام نام اسنپدراگون ۸۵۵ را برای پروژه اسنپدراگون ۸۱۵۰ انتخاب کرد باید در نظر داشت که اسنپدراگون ۶۱۵۰ نیز احتمالا نام دیگری خواهد داشت. اما اگر از نام بگذریم باید بدانید که بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰ بالاتر از اسنپدراگون ۸۴۵ است. چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ چیپست پرچمدار این روزهاست و چنین امتیازی برای اسنپدراگون ۶۱۵۰ قابل توجه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰

بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰

ما پیش از این نیز بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰ (Snapdragon 6150) را دیده بودیم اما این بار امتیاز آن بیشتر شده است. در حقیقت بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰ با دستگاهی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۹ را شاهد هستیم که عملکرد خیلی خوبی را ثبت کرده است.

اگر بخواهیم بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰ را با اسنپدراگون ۷۱۰ و اسنپدراگون ۸۴۵ مقایسه کنیم می توانید نمودارهای زیر را ببینید:

مقایسه بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰

مقایسه بنچمارک اسنپدراگون ۶۱۵۰

همانطور که توجه دارید عملکرد تک هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵۰ از اسنپدراگون ۷۱۰ و اسنپدراگون ۸۴۵ بالاتر اما عملکرد چند هسته ای پایین تر است. به نظر من این می تواند مربوط به اتخاذ تصمیم مشابه کلاسترهای اسنپدراگون ۸۱۵۰ برای کلاسترهای اسنپدراگون ۶۱۵۰ باشد یعنی ترکیب ۴+۳+۱ یا حداقل یک هسته فوق قوی برای عملکرد بهتر تک هسته ای چیپست که در اکثر پردازش ها اهمیت بالاتر دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید چیپست اسنپدراگون ۶۱۵۰ که اسنپدراگون ۷۱۵۰ نیز پس از خود دارد یک کلاس پردازشی بالاتر را نسبت به چیپست های نسل قبلی خود در سال گذشته ارائه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مثل عملکرد تک هسته‌ای پردازنده آیفون
بسیار قدرتمند ولی چند هسته‌ای

mostafa3

امتیاز دوربین RX آیفون مشخص شد

Mohammadsoly

به ۸۴۵ نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)