حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جک S5 به ۲۳۱ میلیون تومان رسید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

دیروز بود که در ترنجی خواندیم قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۷ میلیون تومان افزایش یافت. حالا نوبت به یکی از شاسی بلندهای چینی کرمان موتور است. قیمت جک S5 به ۲۳۱ میلیون تومان رسیده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

شرکت کرمان موتور در پیش فروش جدید خود برای جک S5 اتوماتیک قیمت این خودرو را افزایش داد. در حال حاضر مشتریان می توانند این کراس اوور چینی را با قیمت ۲۳۱ میلیون تومان خریداری کنند.

بعد از افزایش قیمت جک S3، شاهد هستیم که کرمان موتور بهای جک S5 اتوماتیک را هم تغییر داده است. حال احتمال دارد که در روزهای آتی بهای رسمی جک J4 و S5 دنده ای به همین میزان افزایش پیدا کند. این شرکت در قیمت گذاری جدید جک S5 اتوماتیک افزایش بیش از ۹۰ میلیون تومان را اعلام کرده است. با توجه به رویکرد شرکت مدیران خودرو، کرمان موتور، ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور و…، احتمال دارد که در روزهای آتی سایر شرکت های خودروسازی هم افزایش قیمت محصولات خود را به صورت قطعی اعلام کنند.

افزایش قیمت جک S5

افزایش قیمت جک S5

در افزایش قیمت های پیش آمده در هفته های گذشته، خودروسازان می گویند که در صورت ثابت ماندن نرخ ارز نیمایی و عدم بروز مشکل در ارسال قطعات، می توان بهای خودروهای مونتاژی را در همین رده حفظ کرد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این قیمت می توان جک S5 را گزینه خوبی برای خرید دانست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همون ۱۳۵ تومن هم گرون بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)