حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون Xs و آیفون Xs مکس

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تست، مقاومت

ما با هم در ترنجی تست مقاومت آیفون Xs مکس را دیدیم و دیدیم که خم نمی شود! خب، حالا نوبت به تست سقوط آیفون Xs و آیفون Xs مکس است تا ببینیم آیا مقاوم ترین شیشه استفاده شده دنیای موبایل متعلق به آیفون Xs و آیفون Xs مکس است؟ با ترنجی همراه باشید

پیش از هر چیزی دوست دارم بدانید که در تست سقوط تمام تلاش می شود تا بهترین تست و مقایسه انجام شود اما حقیقت این است که حالت های خیلی زیادی برای سقوط وجود دارد و در حقیقت این تست ها برای موبایلی است که از جعبه بیرون آمده و تا کنون ضربه نخورده اند، شاید موبایل شما که چندین بار ضربه خورده است، خیلی ساده تر از این موبایل ها بشکند! بسیار خوب، به تست سقوط آیفون Xs و آیفون Xs مکس می رسیم.

بدون شک انتظار داشتیم آیفون Xs مقاوم تر از آیفون Xs مکس باشد و دلیل را می توان در کوچکتر بودن آن دانست. همین اتفاق هم افتاد و آیفون Xs واقعا مقاوم تر بود. البته اگر سقوط اول روی نمایشگر را در نظر نگیریم، به هر حال هر کدام از این موبایل ها یک سقوط خوش شانس داشتد و مثلا نمایشگر آیفون Xs مکس دیرتر از آیفون Xs شکست اما قاب پشتی آیفون Xs مقاوم تر از آیفون Xs مکس به نظر می رسد! در حقیقت اینطور نیست و مقاوم کلی هر دو دستگاه به یک شکل است، تفاوتی که می بینید مربوط به نحوه به زمین خوردن است.

اپل شیشه بسیار مقاومی را برای آیفون Xs و آیفون Xs مکس انتخاب کرده است

بدون شک می توان گفت که اپل شیشه بسیار مقاومی را برای آیفون Xs و آیفون Xs مکس انتخاب کرده است اما خیلی خوشحال می شدیم اگر هزینه تعویض شیشه پشتی آیفون های خانواده X بیش از 500 دلار (نیمی از قیمت کل) نباشد! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چیکار کرده این اپل، چیکار کرده، به به! لذت می بره آدم

Naranj

گلس جدیدی رو این مدلها انداخته اپل، دمش گرم

Pouya

Xs max با حافظه ۲۵۶ وارد شد ۳۰ میلیون تومن
حافظه ۵۱۲ گیگ ۴۰ میلیون تومن!
واقعا نمیدونم چی باید بگم مغزم سوت کشید?

علی شیخ زاده

ماشاالله ????

Soheil Rezayi

ال جی g7 هم بدک نیست

Soheil Rezayi

گفتم از گوشیم تعریف کنم اما این کجا و الجی کجا …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)