حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید اکسپریا ایکس زد 3 پیش از معرفی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | سونی، شایعات

تا ساعاتی دیگر شاهد رونمایی رسمی اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) خواهیم بود اما همین حالا چند رندر دیگر که به نظر می رسد رندرهای رسمی و نهایی هستند لو رفته اند و علاوه بر تایید رنگ های اکسپریا ایکس زد 3 تمام موارد مربوط به طراحی در آن ها مشخص است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر می بینید، طراحی شیشه ای کلی جدید سونی که با اکسپریا ایکس زد 2 معرفی شده است اینجا هم هست و همچنان آن بریدگی پایین قاب پشتی ذهن ما را به خود جلب کرده است. دکمه شاتر دوربین نیز روی لبه دستگاه دیده می شود.

به وضوح مشخص است که نمایشگر کمی در لبه ها خمیده است و این در به روزتر بودن طراحی اکسپریا ایکس زد 3 تاثیر دارد و همچنین باعث می شود که طراحی آن با اکسپریا ایکس زد 2 قاب تمایز باشد. همچنین احتمالا پنل این نمایشگر از نوع OLED باشد که شخصا منتظر آن هستم ببینم سونی چطور پنل OLEDی را استفاده خواهد کرد.

پنل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 از نوع P-OLED و ساخت DJI و پاناسونیک

آیا همانند پنل OLED آیفون X تامل برانگیز و جذاب است یا مثل پنل های OLED دیگر شرکت ها که قابل مقایسه با Super AMOLED های سامسونگ نیست، خواهد بود؟ شما چطور فکر می کنید؟ در حال حاضر می دانیم که پنل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 از نوع P-OLED با رزلوشن QHD+ و ساخت DJI و پاناسونیک خواهد بود.

اکسپریا ایکس زد 3 فریم قابل فشردن دارد

یک ویژگی جالب دیگر که اچ تی سی ابتدا آن را معرفی کرده و سپس در پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال گوگل هم استفاده شد، قابل فشرده شدن قاب دور دستگاه است. حالا به نظر می رسد که سونی به آن اعتقاد پیدا کرده و در اکسپریا ایکس زد 3 این فریم قابل فشردن را قرار داده است.

حاشیه نمایشگر خیلی کم نیستند، در حقیقت اگر بخواهیم راحت باشیم، اصلا کم نیستند و نمایشگر فقط نسبت تصویر 18:9 را دارد. به هر صورت تا چند ساعت دیگر همه چیز مشخص می شود! شما چه انتظاراتی از اکسپریا ایکس زد 3 دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

طراحی خوبی داره خیلی کم حاشیه نیست ولی قابل قبوله این مقدار حاشیه و تو ذوق نمیزنه. اگه نسخه دو دوربینه معرفی نشه دوربین تکی نقطه ضعف خواهد بود مگر اینکه مثل پیکسل از نظر پردازش و نرم افزاری خیلی خوب باشه که بعید به نظر میاد. در مورد صفحه نمایش اطلاع فنی چندانی ندارم اما به عنوان یک مخاطب عام خوشحالم که ساخت الجی نیست.

Quality

اتفاقا ساخت الجیه و لو دهنده گفته که اشتباه کرده اما مطمئن باش مثل پنل های قبلیش نیست چون سونی خودش از بزرگترین سازنده هاست و با هم در ساختش همکاری داشتن
نمیاد که یک IPS خیلی عالی رو برداره و یک اولد ضعیف بجاش استفاده بکنه!

درضمن درسته که گوشی خوبی بنظر میاد اما منم موافقم اگر نسخه دو دوربینه و پیشرفته ترش معرفی نشه بازم یک شکست برای سونی بحساب میاد

ali.k77

من گفتم که از نظر فنی اطلاع چندانی ندارم و فقط به قولی حسم رو گفتم و ممکنه ساخت الجی باشه و خیلی هم با کیفیت.

Quality

طراحیش خیلی شیک تر شده و الان واقعا خیلی خوبه

حاشیه هاش هم قبول دارم هنوز از خیلی پرچمدار ها یا میان رده ها بیشتره اما دیگه نمیشه گفت کم حاشیه هم نیست! شما حاشیه های این رو با S9 مقایسه کنید درسته S9 حاشیه کمتری داره اما اختلافشون واقعا کمه!

chalton

جلوش که مثل اش 8 میمونه فقط این حاشیه زیادی داره یه کپی ناشیانه از اس 8 سامسونگ،عقبش هم که یه کوچولو به اس 6 سامسونگ میخوره.
موفق نمیشه اگه این باشه باز هم یه شکست دیور از سونی

ARMTIN

دوست عزیز
ساعت ۱۵:۳۰ اکسپریا XZ3 معرفی میشه ، ما هم مثل شما ….
بهتر صبر کنیم

Amir Hossein

سلطان حاشیه ها وارد می شود?

علی شیخ زاده

یا پیغمبر بازم حاشیه ?

Peiman

طبق معمول رنگ مشکی رو بیشتر می‌پسندم

MOYA

یو 12 لایف معرفی شد

Pouya

کم کم طراحیش داره قابل قبول میشه (نمیگم عالی در حد قابل قبول) حاشیش کم نیست ولی دیگه تو ذوق نمیزنه هر چی باشه از xzp بهتره ولی همچنان اس ۸ و اس ۹ رو زیباترین گوشی ها میدونم

Naranj

طراحیش از قبل بهتر هست ولی همه قسمتهاش مثل هندونه سربسته هست باید تست بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)