حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از هوآوی میت 20 پرو (Mate 20 Pro) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم پرچمدار نیمه دوم سال 2018 هوآوی قرار است پس از هیاهوهای سامسونگ و اپل ارایه شود و صدای خود را به دور از جنجال دو برند رقیب، رساتر به گوش مخاطبان برسد. طبق نام گذاری هوآوی پی 20 پس از هوآوی پی 10 می توان گفت که جانشین هوآوی میت 10 باید هوآوی میت 20 نام گذاری شود. امروز تصویری از هوآوی میت 20 پرو (Mate 20 Pro) لو رفته که بررسی آن می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هوآوی میت 20 یا میت 20 پرو (Mate 20 Pro) دستگاه قابل توجهی برای نیمه دوم سال 2018 خواهد بود و با این که حدودا اوایل پاییز رونمایی خواهد شد اما موج اولیه شایعات از همین حالا شروع به منتشر شدن گرفته است. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، به عنوان هوآوی میت 20 یک موبایل کم حاشیه را شاهد هستیم که بریدگی نمایشگر ندارد.

به عنوان هوآوی میت 20 یک موبایل کم حاشیه را شاهد هستیم که بریدگی نمایشگر ندارد

به جز بحث نمایشگر، در این تصویر نمی توان موضوع زیادی را متوجه شد اما شخصی که تصویر را لو داده است، کمی درباره مشخصات سخت افزاری احتمالی هوآوی میت 20 هم صحبت کرده که همه موارد قابل انتظار ماست.

برای مثال چیپست کایرین 980 یکی از مواردی است که قطعا در قلب هوآوی میت 20 و میت 20 پرو خواهد تپید. دیروز نیز در ترنجی خواندیم که مراسم هوآوی برای 9 شهریور در IFA 2018 برگزار خواهد شد، احتمال رونمایی از کایرین 980.

دوربین سه گانه برای هوآوی میت 20 پرو

دوربین سه گانه برای هوآوی میت 20 پرو یک حدس بسیار کم خطا است. هم اکنون یک عضو با دوربین اصلی سه گانه در خانواده Mate وجود دارد که با نام Mate RS Porsche Design آن را می شناسیم. یکی از این دوربین ها رزلوشن 42 مگاپیکسلی خواهد داشت و درباره دو دوربین دیگر هنوز صحبتی نشده که می تواند حدس زد دقیقا مانند هوآوی پی 20 پرو باشند.

شارژر فوق سریع 40 واتی هوآوی برای میت 20 پرو احتمالا یکی از ویژگی هایی است که شخصا بیشتر از دوربین سه گانه آن را دوست داشته باشم! البته قیمت حدودا 733 دلاری هوآوی میت 20 پرو موضوعی است که رقابت را برای موبایل های هزار دلاری نیمه دوم سال سامسونگ و اپل سخت خواهد کرد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی میت 20 پرو می تواند چقدر جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

هنوزم بعد اینهمه مدت که دارم بررسی دوربینای مختلفو نگاه میکنم نمیتونم بفهمم چطور امتیاز هواوی پی بیست پرو تو دگزو ۱۰۹ بود…دوربینش نهایتا در حد پرچمدارای دیگس و با ارفاق ۱۰۲ یا ۱۰۳ باشه امتیازش…عکساش انگار افکت دارن همیشه رنگاش غیرطبیعی هستن…دگزو خیلی ریز پول گرفت تا یه تبلیغ حسابی برای هواوی کرده باشه…

ali

منم موندم چطور امتیاز می ده dxomarkبا کلی مصیبت s9plusخریدم دوربینش افتضاح هست به خصوص در شب که رنگ ها رو غیر طبیعی ونوردهیش مشکل داره .فقط به خاطر وضع بازار نگهش داشتم که هرروز قیمت ها می کشه بالا احتمالا چند ماه دیگه میت۲۰یاایفون ۹ بخرم به این نتیجه رسیدم سامی مفدش گرونه.گوشی فقط هواوی وایفون قبلش الجی وشیا هم داشتم ازاونا هم ناراضی بودم.

Dariushrd

ی مدت پیش آیفون ۸پلاس داشتم با گوشی دوستم که s9+ بود مقایسه کردم، آیفون بهتر بود…واقعا دوربین اس ۹ خوب نیست…نوت ۸ هم یکی از دوستام داشت تو شب واقعا دوربین افتضاح بود، اگه هیچوقت سمت سامسونگ نمیرم دلیلش دقیقا همین دوربینشه…

تکنولوژی

آره هوواوی خوبه!!!!! حتما بخر.

Naranj

سنسورها رو کجا گذاشته؟! نگید زیر صفحه که هنوز هواوی به این فناوریها نرسیده.حتی سامی و اپل هم نمیتونن.البته میشه به شکلی اینکارو کرد ولی کیفیت قطعات و صفحه نمایش پایین میاد

Peiman

قیمت ۷۰۰ دلاری برای همچین گوشی خیلییی خوبه ، البته اگر حقیقت داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)