حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر تبلت می پد ۴ (Mi Pad 4) با اندازه ۸ اینچ و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ رسما تایید شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

درباره تبلت میان رده شیائومی می پد ۴ (Xiaomi  Mi Pad 4) شایعات زیادی شنیده ایم. برای مثال امروز صبح تصاویری از این تبلت را با هم در ترنجی دیدیم. همچنین مشخص شد که نسبت تصویر این تبلت ۱۶ به ۱۰ است. متاسفانه اما درباره اندازه نمایشگر بر رزولوشن آن اطلاعاتی در دست نبود. حالا مشخص شده که این تبلت قرار است چه اندازه ای داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تیزر رسمی منتشر شده توسط شیائومی برای تبلت میان رده می پد ۴ بیشتر صحبت کنیم.

تیزر رسمی شیائومی می پد ۴

تیزر رسمی شیائومی می پد ۴

همه تیزرهای رسمی شیائومی این روزها رنگ و بوی جام جهانی به خود گرفته اند و تیزر رسمی این شرکت برای تبلت میان رده می پد ۴ نیز از این قاعده مستثنا نیست. همانطور که در تیزر رسمی بالا می‌بینید یک میدان فوتبال روی نمایشگر طراحی شده که نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و ابعاد ان ۸ اینچی آن را تایید می کند.

هرچند درباره رزولوشن نمایشگر می پد ۴ صحبت نشده اما حرف زدن آن کار بسیار ساده ای است. از آنجا که چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ برای این تبلت میان رده در نظر گرفته شده است پس رزولوشن نمایشگر آن نه می تواند به کمی HD و نه به زیادی کواد اچ دی (QHD) باشد، به عبارت بهتر حدس کم خطا برای رزولوشن نمایشگر تبلت می‌ پد ۴ را می توان رزولوشن فول اچ دی (FHD)  دانست.

جذاب ترین قسمت درباره تبلت شیائومی می پد ۴ را می‌توان قیمت آن دانست که برای مدل حافظه داخلی و حافظه رم ۶۴ و ۴ گیگابایتی قیمت ۲۳۰ دلار و برای مدل ۱۲۸ و ۶ گیگابایتی تنها ۳۰۸ دلار پیش بینی شده است. نظر شما درباره این تبلت شیائومی چیست؟ شیائومی تبلت می پد ۴ را در کنار موبایل های شیائومی ردمی ۶ پرو و شیائومی می مکس ۳ در تاریخ ۴ تیرماه رسما معرفی خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)