حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی جی 7 2018 و گلکسی جی 3 2018 مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

دقایقی پیش گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ و گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ را در ترنجی دیدیم. این دو میان رده اقتصادی سامسونگ هرچند مشخصات سخت افزاری خیلی دوست داشتنی یا ترندی ندارند اما قیمت آنها می تواند اصلی ترین دلیل خرید باشد. قیمت گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ و گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ مشخص شده است در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قیمت این دو دستگاه را با هم بررسی کنیم.

سامسونگ عموماً در مقایسه با قیمت گذاری شرکت های چینی از جمله هواوی و شیائومی نمی‌تواند قیمت خیلی رقابتی را ارائه کند اما از این بابت که برند، اعتبار ویژه ای به دستگاههای تولید شده توسط آن می دهد در نتیجه می تواند با میانگین قیمتی بالاتر از رقبای کم نام و نشان تر خود دستگاه ها را به فروش برساند.

برای مثال قیمت گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ برابر ۲۲۰ دلار عنوان شده است. شما با ۲۲۰ دلار می‌توانید یک موبایل دارای دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه بخرید که هیچ کدام از این مشخصات را در نمونه سامسونگ نمی بینیم. حتی قیمت ۱۵۰ دلاری گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ از قیمت ۹۵ دلاری لنوو a5 با مشخصاتی از جمله نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و دوربین دوگانه هم بیشتر است.

به هر صورت باید گفت که این قیمت گذاری برای میان رده اقتصادی و پایین رده سامسونگ قیمت خوبی است که باید در نظر داشت این دستگاه‌ها با این قیمت در بازاری تواناتر مانند امریکا به فروش خواهند رسید. به صورت کلی شاید قیمت پایین رده های شرکت های دیگر مناسب تر باشند اما کاربران هنوز به سامسونگ اعتماد دارند که اگر این اعتماد نمی بود قطعاً چنین دستگاهی در این رده قیمتی تولید نمی شد.

به نظر شما سامسونگ با این قیمت گذاری موفق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اینکه فقط گوشیها رو بر اساس قطعات مقایسه کرد به نسبت قیمتشون درست نیست.کیفیت کلی گوشی.مدت عمر مفیدش.امکان فروش مجدد مهم تر هستند
شما میگی با ۱۵۰ دلار گوشی دو دوربینه هست.خب باید کیفیت عکسها رو مقایسه کرد.یا رم ببینید ایا اونکه بیشتر هست روونتر هست یا نه
در کل کیفیت ارجح هست نسبت به کمیت
(از کتاب نهایت الحکمه فی لغایت السلفون)

دکتر رسول آریان

آفرین.

خیلی وقت ها دوتا گوشی روی کاغذ مشخصات تقریبا مشابهی دارن، اما کمتر کسی وارد جزئیات میشه تا ببینه چطور اون شرکت چینی دقیقا چیکار کرده.

استفاده از قطعات نامرغوب و بی کیفیت، کم کاری و سرهم بندی در مونتاژ، کوتاه بودن عمر مفید دستگاه، نداشتن کنترل کیفی چند مرحله ای و… همگی میتونه کمک کنه تا یک محصول چینی ارزون تر وارد بازار بشه‌.

mTAAHAAm

خوب وقتی ی گوشی ده سانت حاشیه بالا و پایین داره 1 سانت ضخامت داره جنسش از پلاستیکه حسگر انگشت نداره صفحه نمایش HDداره ولی ی گوشی دیگه با همون قیمت عکس این مشخصات را داره دیگه همه چی مشخص و عیانه.
این گوشی اگه وارد بشه هم قیمت میت ده لایت خواهد بود واقعا انتخاب سخته؟

mosayebso

خب خب خب
بالاخره بعد از مدت ها فروش سری اس سامسونگ از اپل پیشی گرفت!!!!
گلکسی اس۹ پلاس در ماه گذشته میلادی با ۲.۶ درصد فروش جهانی جایگاه اول رو داشته
رتبه دوم هم مربوط اس۹ معمولی هست
و رتبه سوم مربوط ایفون ایکس!! با ۲ درصد

گویا برنامه های سامسونگ درحال عملی شدنه

http://uupload.ir/files/ozs8_0003317416_001_20180608171004906.jpg

mosayebso

جالبترین چیز اینه که سیر فروش اس۹ صعودی هست با وجود اینکه از هیجان اولیه معرفی و عرضش چند ماهیه که گذشته!!!

دکتر رسول آریان

ایول. فقط لینک منبعش رو هم بذار.
چون هر چی گشتم نتونستم اینجا پیداش کنم.

http://counterpointresearch.com/news

دکتر رسول آریان

خیلی ممنون‌.

mosayebso

در مورد این گوشی ها باید بگم که گویا مختص بازار امریکا هستن نه جهانی
گوشی هایی که نام بردید در بازار امریکا جایی ندارن و البته توی امریکا خیلی به سختی میشه با این قیمت موبایلی با این مشخصات پیدا کرد
اما برای بازار هایی که رقابت بیشتر هست گوشی هایی با مشخصات بالاتر عرضه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)