حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام iOS برای استفاده از پروکسی MTProto رسما عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | iOS، برترین‌های ترنجی

می دانیم برای مدت نسبتا طولانی (حدودا 2 ماه) بود که آپدیت تلگرام iOS منتشر نمی شد و اپل از این کار خودداری می کرد. دلیل اهمیت این نسخه از تلگرام پشتیبانی از پروکسی MTProto است. در حال حاضر تلگرام آلفا برای دسکتاپ از پروکسی های MTProto پشتیبانی می کند، نسخه اندروید این پیام رسان محبوب نیز چنین پشتیبانی را دارد و فقط نسخه iOS آن را نداشت که حالا با آپدیت رسمی در اپ استور، این قابلیت برای کاربران iOS هم اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

دیشب شاهد آپدیت تلگرام iOS بودیم که این نرم افزار پیام رسان را به نسخه 4.8.2 می رساند. شما به راحتی می توانید این آپدیت را از روی آیفون یا آیپد خود از اپ استور (App Store) انجام دهید و یا از لینک زیر اقدام کنید:

 

دانلود آپدیت تلگرام iOS با پشتیبانی از پروکسی MTProto

در این نسخه از تلگرام iOS شما می توانید با استفاده از پروکسی MTProto بدون فیلتر به تلگرام متصل شوید. برای استفاده از این پروکسی ها شما یا می توانید از دوستی که به این پروکسی متصل است بخواهید تصویری از صفحه اتصال پروکسی اش برای شما مثلا واتس اپ کند، شما به دقت مشخصات آن را در موبایل خود وارد کنید و متصل شوید و یا برای اتصال اولیه از فیلترشکن استفاده کنید، پروکسی MTProto را از کانال ها یا گروه های تلگرامی یپدا کنید، متصل شوید و فیلترشکن را قطع کنید.

اگر شما آیفون دارید لطفا تجربه خود را از آپدیت تلگرام iOS برای استفاده از پروکسی MTProto برای ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوشحالی و تشکر پاول دورف از اپل، بعد از روزها نگرانی ?

Amazing news
Apple has just successfully reviewed our latest update for Telegram iOS, and we were able to ship a new version with long awaited fixes and improvements to the AppStore

Thank you, Apple ?

تو دهنی محکم اپل به قانون گذاران روسیه ?

مردم پیروزن!

HM-Royal

این قضیه درخواست روسیه از اپل برای حذف تلگرام و جلوگیری از آپدیت تلگرام توسط اپل ربطی به درخواست روسیه نداشت این تقارن تصادفی بود ….حذف تلگرام x و جلوگیری از آپدیت تلگرام بخاطر قانون GDPR بود و چون این قانون در ورژن نهایی اعمال شد تلگرام X دوباره به AppStore برگشت آپدیت تلگرام هم عرضه شد .

دکتر رسول آریان

۲ روز پیش دورف در کانال شخصیش ابراز ناراحتی کرد که چرا اپل گوش به حرف مسئولین روس داده. اما دیشب در کانال شخصیش مجددا پیام گذاشت و تشکر کرد از اپل به خاطر این همکاری.
مقررات حفاظت از داده اتحادیه اروپا هم بهانه ای بیش نبود. همش برمیگشت به همون درخواست روس ها.

آقا پیمان، اون لینکی که دادی و داخلش روزشمار بلاکچین داشت، روز شمارش تموم شد و اتفاقی هم نیوفتاد. عرض کردم سرکاریه و قابل اعتماد نیست.

bangbang

ولله بلله بلاک‌چین هیچ ربطی به فیلترینگ نداره ، مربوط به ارز رمزنگاری تلگرامه
تعجب میکنم از ترنجی که کاربرا رو به گمراهی انداخته
نتیجه دوری از توییتر همین میشه سینا جان !

دکتر رسول آریان

چی میگی مشتی؟

بلاکچین چیزی شبیه به تورنت هست. یعنی یک سرور واحد وجود نداره و هر سیستم خودش میتونه همزمان هم سرور باشه هم کلاینت. یعنی غیر قابل مسدود شدن. نیت اصلیش ارز دیجیتال هست، اما در قالب این طرح، عملا پیام رسانی تلگرام هم غیر قابل مسدود شدن میشه.

Soraygoular

چرا کاملا عملیه توجه کن که اگه قرار باشه بلاک چین نسل اول که بر روی بیت کوین بوده رو پیاده کنه غیر ممکنه ولی تون بلاک چین اختصاصی داره که کاملا هم متمرکز نیست و نیمه متمرکز

آره به این راحتی ها نیست که بعضی از دوستان فک میکنن

علی شیخ زاده

پروکسی عالیه اما امروز نمیدونم چرا هی قطع میشه?

Amin

متاسفانه یک‌ساعتی هم هست منم با قطعی مواجهم.
پس مثل اینکه مشکل عمومیه

Amin

? درست شد.

Yas

چرا من با پروکسی نمیتونم وصلشم؟!

Ali007

منم نمیتونم وصل شم.نکنه اینم مثل قبلیه بستن:/

Naranj

این پروکسی عالیه
قیافه دوستان بالا دیدنی هست!
فکر کردن دهه ۶۰ هست هر کار میخوان بکنن

Ali007

ممنون

دکتر رسول آریان

خواهش.

masuods70

سلام لطفا در صورت امکان برنامه جدید TeleRU رو هم که ادعا میکنه بدون فیلتر و فارسی بررسی کنید مهمترین چیزش اینه گفته ساخت روسیه این حقیقت داره؟ میشه روش حساب کرد که ساخت ایران و مثل تلگرام طلایی و… نیست و امن؟ تو پلی استورم هست بنظرم

masuods70

اینم ادرس برنامه teleru برای دانلود
لطفا یه بررسی بکنیدش ممنون
تو اکثر سایتای خارجی لینک داره

https://apkpure.co/teleru.amp/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)