حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس هم قصد ورود به صنعت موبایل مخصوص بازی را دارد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | ایسوس، شایعات

گاهی پیش می آید که توانایی خاصی دارید اما به آن توجه نمی کنید و ناگاه می بینید چنین توانایی تبدیل به ترند روز شده است! در چنین شرایطی بدون شک سعی می کنید تا اگر زمینه مورد نظر پتانسیل خوبی داشت، توانایی خود را در آن زمینه به کار ببرید. ایسوس نیز در چنین شرایطی قرار دارد. این شرکت تایوانی نام خوبی در صنعت بازی البته روی لپتاپ ها و سیستم های مخصوص بازی دارد اما در این بازه که سه برند به صورت مشخص روی موبایل های مخصوص بازی تمرکز کرده اند، این شرکت دست خالی است! حالا به گوش می رسد که ایسوس هم قصد ورود به صنعت موبایل مخصوص بازی را دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

به گزارش نشریه فیلیپنی Astig.ph و به نقل از مدیر عامل ایسوس آقای Jerry Shen به نظر می رسد که ایسوس قصد دارد تا موبایلی با طراحی ویژه مخصوص بازی تولید کند. هر چند می توان این اظهار نظر را یک اظهار نظر عجولانه دانست که در جهت در تکاپو نشان دادن ایسوس برای سوار شدن روی موج موبایل های مخصوص بازی است اما به هر حال اصلا بعید نیست که در آینده ای نه چندان دور شاهد ظهور نام قوی برند بازی ایسوس یعنی (ROG (Republic of Gamers در موبایل های مخصوص بازی باشیم.

ایسوس در حال حاضر سری ذنفون 5 را با طراحی شبیه به آیفون X و بریدگی نمایشگر عرضه کرده است که با توجه به رده قیمتی آن ها می توانند گزینه های خوبی برای خرید باشند اما با توجه به عدم برجسته بودن این برند در صنعت موبایل شاید آنطور که باید برای تولید موبایل های عادی موفق نباشد ولی وقتی نام موبایل مخصوص بازی با برند ویژه آن ها به میان آید، شما می توانید اعتماد بیشتری به ایسوس در زمینه موبایل داشته باشید!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایسوس می تواند بازار موبایل از درب موبایل های مخصوص بازی تصاحب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

این حرکت ایسوس خوبه

REZA

اخه این چه مدیه!
البته باید منتظر بازخورد هاش بود،سونی تو گیمینگ میتونه خوب باشه،ولی بازم فکر نمیکنم موفق باشن،حداقل اینکه تو گوشی تغیرات اساسی ایجاد کنن ،چون خود گوشی واسه گیم خیلیم راحت نیست

Peiman

جدا از مطلب که بارها نظرخواهی در موردش گفتم این گوشی چقدر زیباست

Mortazavi

کی گفته ناچ زشته؟!!!

خداییش این گوشی خیلی دوستداشتنیه

Shiral

ایسوس هنوز نتوانسته خودش را وارد گود رقابت با بزرگان کنه.تصمیم اش جالبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)