حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است اپل یک سرویس اشتراک اخبار با هزینه ماهانه 10 دلار را سال آینده معرفی کند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

اگر تیتر را خواندید و گرفتید که سال 2019 قرار است چه تحولی رخ بدهد، مشخصا اپل را می شناسید اما اگر خیر، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اینکه ممکن است اپل یک سرویس اشتراک اخبار با هزینه ماهانه 10 دلار را سال آینده معرفی کند، به چه معناست!

اپل با ورود به دنیای موسیقی به سبک اپل موزیک (Apple Music) یک سبک نسبتا نو را بنانهاد و سرویس های قدرتمند مشابه آن مثل اسپاتیفای تمام تلاش خود را دارند تا سهم بازار خود را حفظ کنند اما تجربه نشان داده در دراز مدت را با اعمال قوانین درون اکوسیستمی اپل، چنین سرویس هایی باید به فکر رشد جایی خارج از اکوسیستم اپل باشند چون اپل خود در این زمینه یک سرویس دارد و خیلی بعید است اپل یک سرویس درون اکوسیستمی داشته باشد و کاربر درون اکوسیستم، از بیرون آن انتخاب کند. دلیل ساده است، چون این اکوسیستم آنقدر عادی یکپارچه است که نیازی به تولیدکننده ثالث وجود ندارد.

حالا خبر می رسد که اپل سال 2019 قرار است که از یک سرویس اشتراک اخبار با هزینه ماهانه 10 دلار رونمایی کند. این هزینه همان هزینه ای است که کاربران اپل موزیک به صورت ماهانه می پردازند و به این صورت می توان از سبک کاری اپل موزیک متوجه شد که شما اگر کاربر اپل باشید و شاید از سال 2019 به بعد به جای خرید مجلات و روزنامه ها، ماهانه 10 دلار برای اشتراک این سرویس جدید بپردازید و به خیل عظیم داده ها به رایگان دسترسی داشته باشید!

اپل سرویس Texture را که یک مجله اشتراک اخبار آنلاین است را ماه پیش خریدارای کرد و پس از اخراج 20 نفر از کارمندان آن، باقی آن ها را به همراه فناوری های تکستچر به تیم اپل نیوز (Apple news)‌ اضافه نموده است. احتمال می ورد که سال 2019 نسخه به روز شده اپل نیوز را شاهد باشیم که با ظاهری مانند تکستچر و اشتراک ماهانه عرضه شود. اپل نیوز در حال حاضر یک سرویس رایگان برای امریکا، بریتانیا و استرالیا است و پیش از آن سرویس نیوزاستند را به عنوان یک بازار برای فروش مجلات و روزنامه ها داشت.

نظر شما چیست؟  به نظر منطقی می رسد، اگر شما از دسته افرادی هستید که مجله و روزنامه می خوانید، بد نیست که بدون پرداخت هزنیه گزاف برای خرید همه آن ها، هدر رفت کاغذ، اشغال کردن حجم در کیف یا اتاق شما، همه آن ها را با یک هزنیه معقول حدود 1٪ در آمد ماهانه روی موبایل خود داشته باشید! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حیف که نمونه های ایرانی درش جایی ندارن
کاش یه سرویس ایرانی بیاد و این کارو بکنه

Peiman

بازم اپل و سرویس های غیر رایگانش!?

این مسخره بازیا چیه.
الان هر خبرگزاری بخوای میتونی بری روی سایتش و اخبار رو بخونی یا حتی عضو کانالشون بشی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)