حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در صدر بهترین گوشی ها از دیدگاه کانسومر ریپورتس (Consumer Reports) قرار گرفتند

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | سامسونگ

کانسومر ریپورتس که یکی از معروفترین سایت های بررسی گجت های هوشمند به حساب می آید در آخرین گزارش خود جدیدترین پرچمداران شرکت سامسونگ را به عنوان بهترین گوشی های موجود در بازار انتخاب کرده است.

در سال 2016 و 2017 هم به ترتیب گلکسی اس 7 و اس 8 این عنوان را کسب کرده بودند. این وبسایت مقاومت اس 9 در برابر ضربه را از نقاط قوت گلکسی اس 9 به حساب آورده . گوشی های اس8 و اس9 هردو از شیشه ساخته شده اند ولی بعد از تست های انجام شده اسیب های خیلی جزئی به گوشی اس9 وارد شد در حالی که سال قبل بعد از پنجاه بار افتادن تاچ گوشی اس8 کاملا از کار افتاد. با این حال بر خلاف سال قبل گوشی اس 9 پلاس بعد از صد بار افتادن دچار شکستگی شد در حالی که سال قبل این اتفاق برای اس 8 پلاس پیش نیامد . از دیگر نکاتی که کانسومر ریپورتس به آن اشاره کرد بهبود عملکرد گوشی است. باز شدن سریع اپلیکیشن ها و لود شدن سریع صفحات وب از دیگر بهبود های انجام شده نسبت به پرچمداران سال قبل می باشد که به لطف پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 بدست آمده است . نکته مثبت دیگر پرچمداران جدید سامسونگ  اسپیکرهای استربو با حجم و کیفیت صدای بسیار خوب می باشد . همچنین مکان قرارگیری سنسور اثر انگشت اصلاح شده است.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

همچنین این وبسایت اشکالاتی را متوجه اس 9 کرده که باعث کاهش نمره کلی این دو گوشی شده که از آن جمله می توان به ایجاد هاله نور و کنتراست اغراق آمیز در عکس های گرفته شده با دوربین گلکسی اس 9 اشاره کرد. کاهش میزان شارژدهی باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نسبت به اس8 و اس8 پلاس از دیگر نکات منفی پرچمداران جدید می باشد. کانسومر ریپورتس میت 10 ، میت 10 پرو، ال جی وی30، ال جی جی6 و اچ تی سی یو 11 را بهترین جایگزین برای اس 9 و اس 9 پلاس معرفی کرده است. چندی پیش بود که کانسومر ریپورتس با انتشار گزارشی در مورد بهترین دوربین های دنیای موبایل جنجال آفرین شد. در آن گزارش سه گوشی پرچمدار جدید آیفون بهترین ها برای عکاسی معرفی شدند نکته جالب قرار گرفتن نوت 8 در جای هشتم لیست و آیفون 7 در جایگاه پنجم بود و همچنین خبری از پیکسل های گوگل در بین ده گوشی برتر نبود .

نظر خود را در مورد این گزارش با ترنجی در میان بگذارید .

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بزودی بررسی ترنجی آماده میشه و این خیلی خبر خوبیه?

دکتر رسول آریان

بله خیلی خوبه به شرطی که رابط کاربریش رو به کدو تنبل خنگ تشبیه نکنن.

Quality

در مقایسه با سرعت رابط کاربری سونی، وان پلاس و پیکسل های گوگل کاملا لقب برازنده ای هست براش 🙂
من هردوی گوشی XZP و S8+ رو باهاشون زیاد کار کردم واقعا S8+ اصلا حس روون بودن XZP رو نداره و انگار همه چیز اسلوموشن اجرا میشه! (البته نسبت به XZP منظورمه وگرنه کلیتش دستگاه سریعی به حساب میان)

eftekharifar

من سونی رو خیلی خیلی دوست دارم. خیلی گوشیاشم داشتم از زمان سونی اریکسون تا اخرینش که زد 5 بود
رابط کاربریش خیلی سبکه و تقریبا هیچ فرقی با اندروید خام نداره. به این علت حس سرعت رو القا میکنه
اگر سامسونگ هم جسچرهایی مثل اسکرین شات گرفتن با کشیدن دست روی صفحه، قابلیتهای امنیتی knox ، جسچرهای تماس و اس ام اس، و …. رو حذف کنه، خیلی سریعتر ازچیزی که الان هست خواهد شد

amir_galaxy

والا رسکل جان
من اس ۴ داشتم،اس ۶ داشتم،الانم اس ۷ اج دارم
به جز اس ۴ یه ایرادت جزیی داشت
ولی تو اس ۷ اج و اس ۶ کوچکترین کندی احساس نمیکنم
الان بیشتر از دو ساله اس ۷ دارم خداوکیلی سرعتش مثل روز اولشه و کوچکترین لگی نداره
من نمیدونم چرا انقدر به رابط کاربری سامسونگ ایراد میگیرن
تو تستای سرعتم ک جزو یکی دوتای اوله
دیگه یه گوشی چی باید داشته باشه با چیکار باید بکنه

amir_galaxy

وااای شرمنده
اسم شما رو اشتباه تایپ کردم رسول جان
گزینه ادیت هم نداره
به بزرگواری خودت ببخش?

دکتر رسول آریان

ایراد نداره امیر جان. پیش میاد.

ali.k77

تو استفاده از گوشی های سامسونگ کندی احساس نمیشه ولی اگه از سونی و سامسونگ همزمان استفاده کنید به نظر سونی خیلی روون تر میاد و در مقابل سونی سامسونگ کند به نظر میاد البته این به خاطر اینه که رابط کاربری سونی امکانات اضافی نداره و ممکنه یکی روون و سریع بودن رو دوست داشته باشه و یکی امکانات اضافی با کمی کندی علاوه بر ترنجی زومیت هم به کندی اس 9 اشاره کرده و حتی لگ تو اجرای بازی های سنگین در حالی که xa2 که میان رده سونیه همون بازی ها رو روون اجرا میکنه

Yas

اس۹پلاس لایق این جایگاه هست اما اس۸پلاس نه
ب کیفیت کدوم اسپیکر و دوربین و از طرفی جایگاه بد سنسور اثرانگشت اس۸پلاس

hamid reza

با طراحی پشت گوشی اصلا حال نمیکنم یجورایی احساس بدی نسبت بهش دارم و همچنین وزن گوشی هم بشدت زیاده تو نمونه ای که دیدم نتونستم زیاد تو دستم نگهش دارم خدایی دستم خسته شد امیدوارم نسل جدید نازک تر مقاوم تر و سبک تر از نسل قبلی باشن چون مهمترین دلایل انتخاب من از اس۷ اج این موارد بودن بخاطر اینکه من زیاد گوشی به دستم?

hamid reza

با این حال نمیشه از کنار باتری و کیفیت صفحه نمایش بی نظیر و پردازنده قدرتمند و امکانات زیادش ساده رد شد هر کس یه سلیقه ای داره من هم معمولا گوشی رو میخرم که نیاز های منو برآورده کنه نه نیاز های مردم رو

Quality

منم موافقم طراحی پشت گوشی خیلی ضعیف کار شده حتی تا حدودی طراحی پشت S8 رو من بیشتر قبول دارم چون اولا مثل S9 برآمدگی اندک ولی زشت رو نداره و مکان سنسور اثر انگشت در S9 یکم زشت تر کرده گوشی رو!
اما بهترین طراحی رو Note 7 و S7 edge داشتن
متاسفانه طراحی و مکان سنسور اثر انگشت در S9 هم اصلا مناسب نیست! هم اندازه کوچیکی داره هم خیلی نزدیک دوربین هست هم طراحیش مسخره است!
این نظر شخصی منه

متاسفانه دقت این سنسور در S8 رو که تست کردم اصلا قابل قبول نیست برای یک پرچمدار

amir_galaxy

به حق ک بهترین و کاملترین گوشی های حال حاضر دنیان

mainuser

یه سوال که ارتباطی به مطلب نداره، کسی از دوستان راه حلی برای پَرپَر زدن صفحه نمایش سامسونگ توی حالت اتوماتیک روشنایی و نور کم داره؟ البته غیر از خاموش کردن نور اتوماتیک یا نصب اسکرین فیلتر! منظورم درمان هست نه مُسکن!
فلش کردم، هارد ریست کردم، توی حالت Safe Mode درست کار میکنه ولی ربطی به اپلیکیشن های نصب شده نداره، چون بدون اونها هم پرپر میزنه.
Galaxy A9 Pro Android 7

Ahmad9300

سلام
یادمه هر سال بهترین گوشی سال معرفی میشد و اگه اشتباه نکنم نظر gsma ملاک انتخاب بود ولی این یکی دو سال اخیر انگار خبری ازش نیست یا اینکه من بی اطلاعم؟؟؟

Faraz

توی هر جای تخصصی که گوشی ها رو بررسی میکنن گوشی های پرچمدار سامسونگ بهترین میشن هر سال… حالا چرا بعضی از طرفدار های برند های دیگه قبول نمیکنن که سامسونگ عالیه چیزی جز تعصب به برند مورد علاقشون نیست

کهکشان

در اینکه اس 9 بهترینه شکی نیست
هیچ برندی آپشن ها و تکامل سامسونگو نداره
وقتی سامسونگ دارم حس میکنم یه گوشی کامل که با هر برندی میتونه کل بندازه

BeFair

هر کی یه پولی می گیره، یه چیزی میگه
باور کنید همینه
خیلی از این عنوان ها سفارشین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)