حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Y7 Prime 2018 رسما معرفی شد: میان رده جدید 2018 هوآوی

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

بدون شک امروز نقطه عطفی برای هوآوی بود، روزی که هوآوی فراتر از مرزهای موجود حرکت کرد و همگان را به تعجب واداشت. امروز 7 فرودین 1397 هوآوی 3 پرچمدار تحت نام های هوآوی پی 20، هوآوی 20 پرو و هوآوی پورشه دیزاین Mate RS را معرفی کرد که به خصوص دو دستگاه آخر مورد توجه اکثر مخاطبین قرار گرفتند. اما در این هیاهو خیلی کم سر و صدا هوآوی Y7 Prime 2018 رسما معرفی شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا میان رده جدید 2018 هوآوی را بیشتر بشناسیم.

هوآوی Y7 Prime 2018

هوآوی Y7 Prime 2018

این هوآوی Y7 Prime 2018 است. یک موبایل میان رده که بدنه ای شیشه ای دارد و در رنگ خاص آبی آن شاهد بازی نور هستیم اما رنگ طلایی یکدست و ساده است. با نمایشگر آغاز می کنیم، نمایشگر هوآوی Y7 Prime 2018 در اندازه 6 اینچ و نسبت تصویر 18:9 در نظر گرفته شده که رزلوشن HD+ آن در جهت ارزان تر ماندن انتخاب می شود. دوربین اصلی دوگانه است که ترکیب آشنای 13+2 مگاپیکسلی هوآوی را دارد و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی فقط برای جمع آوری داده های صحنه است. در تصویر بالا می بینید که افکت ها و شکلک های AR یا همان واقعیت افزوده نیز در رابط کاربری EMUI 8.0 قرار گرفته روی اندروید 8.0 وجود دارد.

از آن جا که مخاطبین هدف این دستگاه کاربران جوان هستند، دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است و بر اساس تصویر زیر می توان حدسی با احتمال بالا زد که سیستم تشخیص چهره نیز در آن وجود دارد.

هوآوی Y7 Prime 2018

هوآوی Y7 Prime 2018

شاید مثل اکثر میان رده های دیگر انتظار شنیدن نام چیپست کایرین 659 را داشته باشید اما حقیقت این است که هوآوی برای Y7 Prime 2018 از چیپست کوالکام بهره برده و مدل اسنپدراگون 430 در قلب آن می تپد. حافظه رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت است. خوشبختانه این دستگاه 3 ورودی دارد و می توانید همزمان از دو سیم کارت به همراه مموری استفاده نمایید.

باتری هوآوی Y7 Prime 2018 برابر 3000 میلی آمپر است و وزن دستگاه 155 گرم که ابعاد 158.3×76.7×7.8 میلی متر کاملا قابل انتظار است. رنگهای این دستگاه آبی، طلایی و مشکی خواهند بود . نظر شما درباره این میان رده جدید 2018 هوآوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

تا قیمت مشخص نباشه نمی شه نظر دقیق داد ولی در محدوده 150 دلار ارزش خرید داره

Peiman

لامصب هفته ای یدونه گوشی معرفی نکنه ارومش نمیگیره???

ahmad

در جواب دوستمون که تو چند پست قبلی گفتن dxo مشکوکه و تا الان سابقه نداشته همزمان با معرفی نتایج رو اعلام کنه سایت dxo باید بگم که تو معرفی پیکسل ها و شیائومی همزمان با معرفی نتایج هم رو سایت قرار گرفت در مورد پردازنده هم که گفتن یک نسل عقبه دوستمون جواب دادن که پردازنده هتی هواوی با سری میت تغییر میکنه و این یک ضعف نیس همچنان که سری نوت با پردازنده های 6 ماه قبل عرضه میشه که اونم نقص نیست

علی شیخ زاده

فک میکنم بحث کردن با بعضی افراد فایده ای نداره چون انگار به خودشون قول دادن چشم رو حقیقت ها ببندن

Mortazavi

احمد جان من بشدت طرفدار پی۲۰پرو شدم ولی بهتر بدونی بحث پردازنده های سری پی و نوت خیلی متفاوت

سری پی هوآوی با پردازنده سال قبل معرفی میشه که از پردازنده روز یک‌پله ضعیف تره ولی سری نوت با پردازنده روز معرفی میشه

درست پردازنده نوت مال ۶ماه پیش هست ولی همچنان بهترین پردازنده دنیا هست ولی کایرین۹۷۰ از پردازنده های روز تو گرافیک و سرعت یک ورژن قدیمی تر هستند
در واقع سری پی هوآوی مثل جی۶ و نوکیا۸سیریکو از نظر پردازنده در حد گوشی های سال قبل هستند

ahmad

مرتضوی جان تو گرافیک که هم کرایین و هم نسخه اگزینوس یکی هستن (g72) در ضمن قدرتمندترین پردازنده a11اپله از اون گذشته اعداد و ارقام مهم نیست الان کراین970 تو هیچی کم نمیاره این مهمه مخصوصا با اون هوش مصنوعی بی نظیر اگه به عدد باشه که آگل همشونو شکست میده در حالی که تولید 2017 هست بنظرم از لحاظ پردازنه پی 20 پرو هیچی کم نمیاره مودمشم که گیگابیتی هست

Mortazavi

من نمی‌فهمم چرا باید نمایشگری که رزولوشن+HD داره آنقدر گنده باشه

کاش نمایشگر رو کوچکتر میکردن بجاش رزولوشن رو بیشتر می کردن

Pouya

اره واقعا?

ahmad

دوستانی که میگفتن نسخه اگزینوس اس9 سریعتره این لینکو ببینن آقا سینا پوشش بدید مرسی
https://www.youtube.com/watch?v=qjeK72efPV4

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)