حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار 2018 الجی اوایل تیرماه با اسنپدراگون 845، نمایشگر 6.1 اینچی و بلندگوی استریو از راه خواهد رسید

نوشته

6 سال قبل | 18 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، شایعات

الجی جی 7 (LG G7) دستگاهی که به عنوان پرچمدار 2018 این شرکت کره ای انتظار می رفت در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود و این روزها همانند شایعات فراوان گلکسی اس 9، درباره آن نیز خبرهایی بشنویم اما به دلیل طراحی دوباره از پایه به دستور مدیر بخش الجی موبایل با تاخیر در عرضه مواجه شده است. نمایشگاه MWC 2018 برای الجی پرچمدار جدیدی را به همراه نخواهد داشت و نسخه بهینه شده با هوش مصنوعی الجی وی 30 (LG V30) را خواهیم دید. این ها البته دلیل نمی شود که درباره پرچمدار 2018 الجی خبر نشنویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پرچمدار 2018 الجی که اوایل تیرماه و احتمالا با اسنپدراگون 845، نمایشگر 6.1 اینچی و بلندگوی استریو از راه خواهد رسید، بیشتر صحبت کنیم.

پرچمدار 2018 الجی

پرچمدار 2018 الجی

طبق اطلاعات منتشر شده از Evleaks پرچمدار 2018 الجی با کد اسم Judy در دست توسعه است. این دستگاه که مشخص نیست الجی جی 7 باشد یا نه، چرا که در ترنجی خواندیم احتمالا نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تغییر کند، احتمال دارد که با مشخصات زیر عرضه شود:

  • چیپست اسنپدراگون 845 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و متاسفانه همانند گلکسی اس 9 فقط با 4 گیگابایت حافظه رم
  • دوربین دوگانه اصلی 16 مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.6
  • مقاومت در برابر آب، خاک و گواهی مقاومت نظامی
  • بلندگوهای استریو با عنوان Boombox
  • نمایشگر HDR10
  • شارژ بی سیم، دستیار هوشمند صوتی،‌ شناسایی صدا، دوربین با قابلیت هوش مصنوعی

این مشخصات را در ذهن داشته باشد تا کمی درباره نمایشگر صحبت کنیم، موضوعی که از الجی جی 2 به این سو روی هیچ کدام از پرچمدارهای الجی نظر ما را به خود جلب نکرده  و امیدوارم بودیم همیشه در نسل آینده شاهد پیشرفت های لازم باشیم. همچنین نمایشگر تولید شده برای پیکسل 2 ایکس ال که ساخت الجی بود کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

با پنل نمایشگر MLCD+ الجی آشنا شوید

به گفته ایوان بلاس الجی در حال توسعه پنلی به نام تجاری MLCD+ است که 4 زیر پیکسله (RGBW) بوده و می تواند تا روشنایی 800 نیت را با 35٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به نمایشگرهای IPS عرضه کند! این خیلی خوب است اما امیدواریم مثل نمایشگر الجی جی 6 در بحث حداکثر روشنایی ابهاماتی وجود نداشته باشد!

نظر شما درباره پرچمدار 2018 الجی چیست؟ فکر می کنید تیرماه، یعنی زمانی که پرچمدارهای عرضه شده در MWC 2018 بازار را درنوردیده اند و 2 ماه بعد آن پرچمدارهای نیمه دوم سال در نمایشگاه IFA 2018 رسما عرضه می شوند، موعد خوبی برای عرضه یک پرچمدار است؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

حالا MLDC
یا .. MLCD

رسوایی بزرگ برای هواوی /سومین سازنده گوشی های هوشمند جهان به دستکاری آرای مردمی متهم شد

entekhab.ir/fa/news/394027

Mortazavi

دقیقاً همینطوره و من با شما موافقم و احتمال شیطنت رقبا هم هست ضمن اینکه رقیب مستقیم هوآوی در بازار آمریکا شرکت غول پیکر سامسونگ هست که بارها نشون داده برای خارج کردن رقیبان از گود هیچ خط قرمزی نداره.

mTAAHAAm

بنظرم تصمیم درستیه.

mTAAHAAm

منظورم تاریخ ارایه ست!!!!

Phinker

چرا صحیحه یعنی بذاره آخر همه بیاد و بازارو وا بده به سامسنگ و هوواوی

Peiman

یکم دیر نیست؟؟؟
حتما دو ماه بعد میخواد LG v40. معرفی کنه!

Peiman

منظورم دو ماه بعد از تیر

Phinker

اولا آقای عطایی به نظرم این خوب نیستش که شما هر چیزیو و از هر جای نامعتبری بذارین تو سایت بعدشم یعنی به عقل خودتون الجی پرچمدار بعدی سری جی خودشو یا همون جی 7 تو تیر ماه معرفی می کنه و پرچمدار وی 40 هم تو شهریور به نظر خودتون اصلا همچین چیزی می شه بعدشم اون قسما متن که نوشته اینو در نظر داشته باشینو که از جی 2 نظر ما زو جلب نکرد اصلا تو متن نبوده اصلا معلوم نیست که یه جای دیگه اینو دیدین و به اشتباه یه لینک دیگه دادین یا اینکه اشتباه ترجمه کردین اصلا کلا از این سایت های بجه کدکه مطلب نذارین بهتره بعدشم هر کی این حرف بالا رو بزنه احمقه مثلا همین جی 3 نمایشگر خیلی بهتری از اس 5 داشتش یا حتی جی 4 که آی پی اس کوانتیوم بودش و به خصوصا جی 5 از نطر روشنایی حدود 820 نیت بودش و حدود 40 نیت بیشتر از اس 7 ادج هستش و زادیه دیدشم بهتره و جی 6 که قابلیت اچ دی آر تن داره و وی 20 بعدشم مسئله گوگل پیکسل ایکس ال 2 بیشتر یه تخریب و شو رسانه ای از سمت سامسنگ و شرکا بود

Phinker

خوب ایوان باس باشه یعنی ایوان بلس معتبر ارینه بعدشم اشتباه نکنین من واقع بینم و هیچ وقت چشم بسته نظر ندادم و نمی دم بر عکس این شمایین که چشم بسته نظر می دین بعدشم دقیقا منظورتونو متوجه نشدم که گفتین مقاله ما ترجمه خالی نیستش یعنی چی یعنی یه جاییشو از یه حا می یارین و یه جاشو یه حای دیگه یا اصلا ترجمه ش نمی کنین صددرثد منظورت همینه که به نظرم پست نذارین راحت تری ضمن در اصل من یه چیز دیگه گفتم که تو این منیع یه همچین چیزی گفته نشده که از جی 2 بنمایشگر راضیمون نکرده بعدش شما میگین من با جی 2 کار کردم و جی 3 رو بررسی کردین خوب چه ربطی داره همچنین شما که میگی من اینقدر دید دارم که جی 2 کار کردم و درگیر این چیزا نشین بازم متوجه نشدم که این حرف شما چه ربطی به ترجمه این مقاله داره شما الان چه دخالتی می تونستین تو این مقاله داشته باشین به طور کلی کل کل کردن شما با کاربرا اشتباه و غیر منطقیه بازم میگم که این جمله ی بالا که گفته شده از جی 2 به بعد راضی نکرده حالا هر شخصی تو هر سایتی گفته حماقته چون تو تموم بررسی ها صفحه نمایش از جی 3 بگیر تا جی 6 و جی 5 و وی 20 خیلی بهتر از پرچمدارای اس و نوت سامسونگ بوده

Phinker

فقط در جواب حرفشما کع گفتین که من با جی 2 کار کردم و جی 3 و بررسیش کردم و اون روشنایی جی 5 واقعی نیستش که کلا نتوجه نشدم که اصلا متظورتون چی بودش این لینک سایت معتبر فون آرنا میذارم که صفحه نمایش الجی جی 3 وجی 4 و کاملا برتر از اس 5 دونسته
https://www.phonearena.com/phones/LG-G3_id8347/benchmarks
یه لینک دیگه که صفحه نمایش جی 6 و برابر با اس 8 دونسته
https://www.phonearena.com/reviews/LG-G6-Review_id4323
و اون قسمتی که شما گفتین که روشنایی جی 5 820 نیستش که تازه بیشترم هستش تو خود سایت الجی 850 نیت هستش
http://www.lg.com/us/cell-phones/lg-VS987-Silver-g5
و تو سایت جی اس ام آرنا هم امتیاز 5 از 5 و گرفته
https://m.gsmarena.com/lg_g5_time_saver-review-1422.php
راستی نمی خوای بگی که پنل وی 30 و بررسی کردم که تازه اومده تو ایران

Mortazavi

جناب عطایی اگه اشتباه نکنم خیلی قدیم ترا خاطرم هست دوتا بررسی صفحه نمایش با فاصله کم تو این سایت گذاشتید
اولی سونی و سامسونگ بود(فکر کنم اس۶ و زی۳پلاس) که مشخصاً صفحه سونی بهتر بود
دومی سونی والجی (فکر کنم جی۴) که جی۴ تقریباً بهتر یا برابر با سونی بود و خیلی از صفحه کوانتوم دات الجی تعریف شد و از سونی و سامسونگ که اون سال بهترین ها بودن سبقت گرفت

البته میگم خیلی دقیق خاطرم نیست شایدم اشتباه می کنم

Mortazavi

بنظرم یا باید تا اول خرداد معرفی شه یا مثل اپل با وی۴۰ با هم معرفی بشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)