حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4)، اولین پایین رده سامسونگ با اندروید 8 و مدل SM-J400 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ هر ساله حدود عرضه پرچمدار اصلی خود، یعنی دقیقا پس از عرضه آن یک میان رده جدید عرضه می کند با سیستم عامل به روز همراه است و رابط کاربری جدید سامسونگ را نیز به همراه دارد. این موبایل برای سال 2018 گلکسی جی 4 خواهد بود که خوشبختانه سامسونگ را از انتخاب انواع پسوند “پرو”، “2018”، “مینی”، “ایس” و … به دور نگاه داشته و البته جز معدود مدل های این شرکت با عدد 4 هست! در ادامه با ترنجی همراه باشید که با گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4)، اولین پایین رده سامسونگ با اندروید 8 و مدل SM-J400 بیشتر آشنا شویم.

گلکسی جی 4

گلکسی جی 4

همانطور که در بنچمارک گیکبنچ لو رفته از دستگاه ناشناخته سامسونگ با مدل SM-J400F می بینید، سیستم عامل اندروید 8 و چیپست اگزینوس 7570 دیده می شود. بیشتر از این موارد شاید حتی حافظه رم 2 گیگابایتی بتواند خوشحال کننده باشد که حافظه داخلی این دستگاه را نیز حداقل تا 16 گیگابایت تضمین می کند. اینکه سامسونگ بالاخره یک موبایل پایین رده با اندروید 8 عرضه می کند نیز مسلما برای کاربرانی که می خواهند در این رده قیمتی خرید کننده اهمیت زیادی خواهد داشت.

می دانیم که سامسونگ تا کنون مدلی که عدد 4 داشته باشد در خانواده های گلکسی جی و گلکسی ای رونمایی نکرده است و دلیل آن به نوعی باز می گردد به اعتقاد برخی به نحس بودن این شماره اما به هر حال اینجا ما مدل عددی SM-J400f را می بینیم که سرنخ نام تجاری گلکسی جی 4 (Galaxy J4) را به ما می دهد. به یاد داشته باشید که نام تجاری می تواند کاملا متفاوت هم باشد و سامسونگ این موضوع را چندین بار ثابت کرده است، به خصوص در خانواده گلکسی ای (Galaxy A)!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی جی 4 (Galaxy J4) با اندروید 8، اگزینوس 7570 و 2 گیگابایت حافظه رم بتواند پایین رده خوبی برای سامسونگ باشد؟  فکر می کنید رده قیمتی این دستگاه آنقدر قابل رقابت باشد که مثلا گزینه های نوکیا را از میدان بدر کند؟ البته می توان گفت که احتمالا گلکسی جی 4 هم با نمایشگر امولد ارایه شود و این افسون ویژه ای برای کاربران به خصوص در آن رده قیمتی است!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

آخه چرا این همه گوشی میدی بیرون وقتی که نمیتونی درست و حسابی پشتیبانی کنی زمان عرضه میان رده و پایین رده هات اندروید گوشی هاتو 1 نسخه پایین تر میدی بعدم افتخار میکنی 2 سال پشتیبانی داری 🙂

Peiman

من همیشه توصیه کردم تو این رده قیمتی باید پرچمدار دسته دوم دو سال پیش خرید

Mortazavi

جسارتا الان اس۷اج که پرچمدار دو سال قبله با این گوشی هم قیمته؟
مگه اینکه کارکرده ترکیده و بدون کارتن با صفحه شکسته بخریم?

Peiman

در کل پرچمدارای گذشته رو میگم . یه گوشی دسته دوم با قیمت همین حدود . البته قیمت ها جدیدا افزایش پیدا کرده

mTAAHAAm

S4 یا one m7 اگه پیدا بشه.
یا از سایت دیوار

ayda radan

من وقتی با تور دبی به این شهر رفتم یه گوشی سامسونگ خریدم عالیه واقعا هنئز بعد دوسال دارم ازش استفاده میکنم با اینکه اس 4 قدیمی شده
من امسالم اگه بتونم با تور لحظه آخری میرم دبی بازم میخرم این دفه نت 8 میخرم

mTAAHAAm

سری جی هم خوبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)