حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ کند کردن موبایل های قدیمی خود را دوباره رد کرد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

چند ساعتی پیش در ترنجی خواندیم که اپل و سامسونگ در ایتالیا متهم به کند کردن موبایل های قدیمی خود به صورت عمدی شدند. وضعیت اپل که در این موضوع مشخص است، سامسونگ اما در مقابل بسیار سریع واکنش نشان داده و برای بار دوم ادعای کند کردن موبایل های قدیمی خود به صورت عمدی را رد کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بشکافیم.

می دانیم که کند شدن آیفون های قدیمی با باتری مستهلک عمدا توسط اپل انجام می شود و این موضوع توسط آپدیت جدید iOS به شکل مدیریت شده و شفاف به کاربران نشان داده می شود که کاربر در صورت عدم تمایل به کند شدن آیفون قدیمی اش، آن را غیر فعال کند. اپل پس از اعتراف به این موضوع در بازارهای ایالات متحده امریکا، فرانسه و ایتالیا سنگین تمام شده اپل این روزها اوضاع خوبی را نمی گذارند.

سامسونگ و دیگر رقبای اندرویدی اپل همگی ادعای کند کردن موبایل های قدیمی خود را رد کردند اما امروز در ایتالیا  اپل و سامسونگ متهم به کند کردن موبیال های قدیمی خود به صورت عمدی شدند. از آن جا که موضوع مهم و حیثیتی است در این بازار و اخبار این روزهاست، سامسونگ سریعا عکس العمل نشان داده و چنین ادعایی را دوباره رد کرده است.

سامسونگ آپدیت نرم افزاری را که موجب کم کردن عملکرد محصول بر اساس عمر استفاده از آن باشد، ارایه نکرده است. ما همکاری کامل را با تحقیقات بازار ایتالیا و سازمان نظارت بر رقابت در ایتالیا برای روشن شدن حقایق خواهیم داشت.

اینکه دلیل کند شدن موبایل های سامسونگ پس از گذشت مدتی از استفاده (منظور مدت زیادی همچون بیش از یک یا چند سال است) چه چیزی باشد دقیقا مشخص نیست اما موضوع کند شدن موبایل ها می تواند دلیل همچون کند شدن نکسوس 7 نسل اول به دلیل افت عملکرد حافظه فلش (ذخیره سازی) آن نیز باشد. از آنجا که مشخص نیست بر اساس بررسی چه مدلی و پس از چه مدتی این اتهام به سامسونگ وارد شده است، باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند.

شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

بعید میدونم کرده باشه

Mahyar4581

احتمالش هست ولی نه به خاطر باتری…

Peiman

فکر نمی‌کنم اینکارو کرده باشه . حداقل من تا حالا چیزی نشنیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)