حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام رفع فیلتر شد! متصل است او … مثل ندارد …

بدون شک تلگرام محبوب ترین پیام رسان یا به عبارت صحیح تر، شبکه اجتماعی نوین در ایران است. همانطور که می دانید این وسیله ارتباطی متاسفانه طی اتفاقات اخیر فیلتر شده بود و حالا خوشبختانه باید بگوییم تلگرام رفع فیلتر شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تلگرام که برای همه ما، چه وارد به فناوری چه کاملا ناآشنا به فناوری یک ابزار بسیار مفید برای ارتباط و اطلاع رسانی است. شما می توانید در آن کانال خود را داشته باشید، گروه های خود را بسازید، فایل ارسال کنید، تمام آنچه که نیاز دارید را حتی از سرگرمی، اخبار، موزیک و حتی ویدیو را از آن تامین کنید. به لطف ربات های مفید حتی می توانید کارهایی را انجام دهید که انجام دادن آن ها واقعا نیازی به وقت گذاشتن شما ندارد.

تلگرام بدون شک “مثل ندارد” چه نمونه های داخلی و چه نمونه های خارجی مواردی نیستند که بتوانند جای تلگرام را برای 40 میلیون کاربر بگیرند. نگاه کردن به نمایشگر موبایل دیگران اصلا کار درستی نیست اما اگر یک جای عمومی مثل مترو، اتوبوس یا هر جای دیگر هستید در حدی که بدانید چه برنامه ای در حال استفاده است به موبایل آن ها نگاه کنید، بدون شک 80٪ در حال استفاده تلگرام هستند.

خیلی از کسب و کارهای کوچک و حتی بزرگ تر از چیزی که فکر کنید از این ابزار برای کاهش هزینه های اطلاع رسانی خود استفاده می کنند، محصول را مستقیما به دست کاربر می رسانند، ربات هایی برای کسب و کارهای مختلف طراحی شده که حتی فراتر چیزی که فکر کنید کار می کند.

موردی که شخصا آن را تجربه کردم، حس لذت به روز بودن کاربرانی با میانگین سنی بالاتر با استفاده از تلگرام بود. استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند آن ها اینقدر به تلگرام محدود بود که به هنگام فیلتر شدن تگلرام، عبارت “فیلترشکن تلگرام” از عبارت “فیلترشکن” بیشتر جستجو شده بود! این ها همه نشان از مفید بودن واقعی این شبکه اجتماعی نوین است مسلما خبر از رفع فیلتر تلگرام برای خیلی از کاربران یک خوشحالی واقعی است! همین سرعت بسیار پایین انتقال پیام ها را در ساعات اولین رفع فیتلر تلگرام خود نشان از حجم عظیم انتقال نیافته مدت زمان فیلترینگ آن است!

امیدواریم به جای سلب شدن استفاده از یک “وسیله” روی موارد کاملا پایه ای تر سرمایه گذاری شود! شما چقدر از تلگرام استفاده می کردید؟ از شنیدن این خبر که قطعا با شنیدن اولین نوتیفیکیشن از تلگرام بدون فیلترشکن، زودتر از ما متوجه شدید، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

برنامه محبوبیه.یکی از کانال های معروف تلگرامی که در حوادث اخیر نقش داشته هم کلی تغییر رویه داده.

Peiman

داداش چندان تغییر رویه هم نداده . دقیقا مثل قبل داره عمل می‌کنه تقریبا تمام اعضاش هم بازیابی کرده . اینام فهمیدن که کاری از دستشون بر نمیاد

Peiman

همین الان بیدار شدم بدون فیل‌.ترش.کن رفتم تلگرام دیدم زده updating . اول فکر کردم دارم خواب میبینم???

Ali.v

الان کاملا عادی عین قبل کار میکنه.
آیا اطلاعاتی جهت امن یا نا امن بودن نسخه plus تلگرام دارید ؟

Peiman

تلگرام آزاد شد !
اين جملرو تا يك هفته با انواع و اقسام طنزها خواهيم ديد اما براي يك بار هم كه شده بجاي ساختن جوك كمي فكر كنيم !

Mortazavi

او مثل ندارد ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)