حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرو 2018 رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

قبلا در ترنجی شایعاتی چند درباره گلکسی جی 2 پرو 2018 شنیدیم و دیدیم. این دستگاه بین اخبار فراوان نمایشگر CES 2018 معرفی شده که با توجه به عدم پرداختن رسمی سامسونگ به آن و فقط منتشر شدن صفحه رسمی محصول در سامسونگ ویئتنام می توان گفت توجه خاصی از سمت ساسمونگ دریافت نکرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرو 2018 و مشخصات سخت افزاری این پایین رده اقتصادی سامسونگ برای سال 2018.

گلکسی جی 2 پرو 2018

گلکسی جی 2 پرو 2018

یکی از مهم ترین فاکتورهای فروش موبایل های سامسونگ یعنی نمایشگر AMOLED اینجا نیز همانند نسل قبلی اش باقی مانده است اما خیلی به روز نیست چرا که برای پنل 5 اینچی رزلوشن qHD یعنی 540*960 استفاده شده که در سال 2018 خیلی کم از آن استفاده خواهد شد.

چیپست نامشخص 4 هسته ای به فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از جمله مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 2 پرو 2018 است که باید اندروید 7 که مشخص نیست آپدیت بشود یا نه را پشتیبانی کند. از نظر رابط کاربری می توان گفت در دوربین و دیگر موارد شاهد دید جدید سامسونگ هستیم و این شاید به معنی استفاده از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس سامسونگ باشد.

دوربین های 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی می تواند کاربر را راضی نگاه دارد. باتری 2600 میلی آمپری در کنار قابلیت 2 سیم کارت و مموری کارت همزمان نیز از نیازهای اصلی کاربران هدف این دستگاه است که وجود دارد.

نظر شما درباره گلکسی جی 2 پرو 2018 چیست؟ فکر می کنید این دستگاه بتواند رقیب خوبی برای دیگر رقبا در این رده قیمتی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نا امید کننده

Mortazavi

اگه الان سونی بود یه سری دوستان میگفتن وایی چقدر حاشیه داره ??

چرا طراحیش تکراریه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)