حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سلطه هواوی بر بازار جهانی هدفون در سه ماهه سوم ۲۰۲۵؛ عبور از مرز ۹۰۰ هزار فروش

نوشته

10 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ با پیشی گرفتن از رقبا، بازار جهانی هدفون را تصاحب کرد. این شرکت با فروش حدود ۹۰۰ هزار دستگاه در سراسر جهان و ارائه کیفیت صدای فراگیر، توجه کاربران زیادی را جلب کرد.

خلاصه خبر در یک نگاه:

🔵 کسب رتبه اول بازار جهانی هدفون توسط هواوی
🔵 فروش ۹۰۰ هزار واحد و رشد ۱۱۸ درصدی هواوی
🔵 جهش چشمگیر برند ادیفایر به رتبه دوم
🔵 سقوط برند Cena به جایگاه سوم
🔵 رشد ۶۹ درصدی کل بازار گجت‌های پوشیدنی صوتی

سلطه هواوی بر بازار با آماری خیره‌کننده

موسسه تحقیقاتی «اُمیدا» (Omida) تحلیل جدیدی از بازار جهانی هدفون منتشر کرد. طبق این گزارش، هواوی با عرضه ۹۰۰ هزار دستگاه، بهترین عملکرد را داشت و ۸ درصد از سهم کل بازار را از آن خود کرد.

هواوی میزان عرضه محصولاتش را نسبت به سال قبل (۰.۴ میلیون واحد) دو برابر کرد. به این ترتیب، این غول فناوری نرخ رشد سالانه (YoY) ۱۱۸ درصدی را تجربه می‌کند.

گزارش موسسه تحقیقاتی Omida از بازار جهانی هدفون

گزارش موسسه تحقیقاتی Omida از بازار جهانی هدفون

هوش مصنوعی؛ برگ برنده هواوی

قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دستیار صوتی هوشمندتر (Celia) و طراحی ارگونومیک، فروش هواوی را افزایش دادند. این شرکت در سال‌های اخیر، راحتی و تجربه کاربری هدفون‌های خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

🔴 همچنین بخوانید: ایربادز هواوی FreeBuds Pro 5 با فناوری NearLink Audio رسما معرفی شد

🔴 همچنین بخوانید: نسل دوم ایربادز خاص هواوی با طراحی open-ear رسماً معرفی شد: HUAWEI FreeClip 2

خیزش ادیفایر و تغییر جدول رقابت

برند ادیفایر (Edifier) در این رتبه‌بندی جایگاه دومین فروشنده برتر را به دست آورد. این شرکت با ارسال حداقل ۸۰۰ هزار واحد کالا در سطح جهانی، ۷ درصد از سهم بازار را گرفت و رشدی ۳۳۸ درصدی را ثبت کرد.

ادیفایر با یک جهش بزرگ، فروش خود را از ۰.۲ به ۰.۸ میلیون واحد رساند. این موفقیت، استاندارد جدیدی را برای رقابت در این بازار تعریف می‌کند.

هواوی و ادیفایر رتبه‌های اول و دوم در بازارجهانی هدفون در سه ماهه سوم ۲۰۲۵

هواوی و ادیفایر رتبه‌های اول و دوم در بازارجهانی هدفون در سه ماهه سوم ۲۰۲۵

وضعیت دیگر بازیگران بازار

برند سنا (Cena) جایگاه نخست را از دست داد و به رتبه سوم سقوط کرد. این برند ۷۰۰ هزار واحد فروش و ۷ درصد سهم بازار داشت. در سوی دیگر، برندهای بیسوس (Baseus) و انکر (Anker) سهم بازار یکسانی دارند، اما بیسوس با رشد ۵۶۰ درصدی عملکرد بهتری نسبت به رشد ۹۵ درصدی انکر نشان داد.

مجموع عرضه جهانی گجت‌های پوشیدنی صوتی در سه ماهه سوم امسال از مرز ۱۰.۳ میلیون واحد گذشت. این بازار نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد بزرگ‌تر شد.


جمع‌بندی و نظر شما

آمارها نشان می‌دهند که کاربران بیش از هر چیز به هوش مصنوعی و راحتی محصول اهمیت می‌دهند. رشد سریع هواوی و ادیفایر معادلات بازار را تغییر داد. به نظر شما در خرید هدفون بعدی، کدام برند ارزش خرید بالاتری دارد؟ نظرات خود را بنویسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
ساحل عطایی