حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم Doogee S200 5G با باتری ۱۰,۱۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

برند Doogee به‌طور رسمی از جدیدترین گوشی مقاوم خود با نام S200 5G رونمایی کرد. این دستگاه، اولین تلفن هوشمند سری S این شرکت با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است.

گوشی Dogee S200 5G با برخورداری از تراشه مدیاتک و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

گوشی Doogee S200 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این دستگاه همچنین به نمایشگر ثانویه ۱.۳۲ اینچی AMOLED در قاب پشتی مجهز شده که امکان دسترسی به نوتیفیکیشن‌ ها و عملکرد های ضروری را فراهم می‌کند. این صفحه نمایش تجربه مشاهده مطلوبی را در شرایط مختلف نوری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Doogee S200 5G

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند مقاوم جدید Doogee را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم (۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۰ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی مقاوم به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Dogee S200 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۰ مگاپیکسلی همراه با ویژگی های هوش مصنوعی داشته که از الگوریتم تصویربرداری Morpho برای گرفتن عکس هایی با جزئیات بالا و شاداب استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب مجهز شده که حتی امکان عکسبرداری در نور کم را هم فراهم می‌کند. دوربین ماکرو نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. می‌توانید با گوشی Dogee S200 5G حتی در عمق ۱.۵ متری آب عکاسی کنید. این دستگاه همچنین توانایی ضبط ویدئو های 4K را دارد.

این دستگاه از باتری پرظرفیت ۱۰,۱۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده که امکان استفاده های طولانی را فراهم می‌کند. S200 5G از شارژ سریع ۳۳ واتی (و شارژ معکوس) نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی این تلفن هوشمند مقاوم از زره های جنگی الهام گرفته شده است. طراحی مستحکم S200 با ساخت آلومینیوم گرید هوافضا تکمیل شده و گواهینامه MIL-STD-810H و استاندارد IP69/IP69K را برای آن به ارمغان آورده است.

مطابق با گزارش Gizmochina، این تلفن هوشمند جدید دوجی از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲، NFC، سیستم های ناوبری پیشرفته مانند GPS، Glonass، Galileo و Beidou پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور و فناوری تشخیص چهره برای دسترسی سریع و ایمن است.

قیمت Dogee S200

گوشی مقاوم Doogee S200 5G در رنگ های خاکستری و نقره‌ای قابل‌تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند در وب‌سایت Doogee با قیمت ۳۹۹ دلار/ ۳۰۶.۴۹ پوند (با کوپن های تخفیف ۵۰ دلاری یا ۴۰ پوندی) لیست شده است. البته این دستگاه در وب‌سایت AliExpress با تخفیف ۳۷ درصدی و با قیمت ۱۹۹ دلار/ ۱۶۵ پوند به فروش می‌رسد.

برند Doogee گوشی های V20 Pro و S100 Pro با مقاومت فوق‌العاده بالا را معرفی کرد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی