حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر X60 پرو فاش شد: پسرفت نسبت به نسل قبل

نوشته

19 ساعت قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر ماه)، آنر از گوشی های سری X60 رونمایی خواهد کرد. این سری تلفن های هوشمند شامل دو مدل پرو و استاندارد می‌شود. هم‌اکنون، مشخصات و طراحی آنر X60 پرو فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر X60 پرو از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار خواهد بود 

گزارش های قبلی، مشخصات Honor X60 را نشان می‌دهند. این گوشی هوشمند از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ برخوردار خواهد بود. در حال حاضر، یک افشاگر اطلاعات با نام Panda is Bald، مشخصات آنر X60 پرو را (به‌جز جزئیات دوربین) به اشتراک گذاشته است.

Honor X60 Pro

Honor X60 Pro

طبق اطلاعات فاش شده، Honor X60 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه های خمیده و وضوح ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسل خواهد بود. با وجود آنکه در اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره‌ای نشده، اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشد.

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز آنر X60 Pro را بر عهده خواهد داشت. این تراشه در آنر X50 نیز به‌کارگرفته شده بود. تأیید شده است که این تلفن هوشمند آینده آنر در پیکربندی های مختلفی با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. در این میان، تنها نسخه ۵۱۲ گیگابایتی از سرویس پیام کوتاه ماهواره‌ای Beiduo پشتیبانی می‌کند.

آنر X60 پرو

آنر ایکس ۶۰ پرو

گوشی Honor X60 Pro از باتری پرظرفیت ۶,۶۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود 

یکی از مهمترین ویژگی های Honor X60 Pro، باتری پرظرفیت ۶,۶۰۰ میلی‌آمپری آن است که ۸۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از باتری به‌کارگرفته شده در Honor X50 خواهد بود. این گوشی هوشمند آینده آنر از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۲.۸ در ۷۵.۵ در ۷.۹۸ میلی‌متر با وزن ۱۸۸ گرمی است. همان‌طور که می‌بینید، با وجود باتری پرظرفیت، اما Honor X60 Pro ضخامت کمی دارد.

در حال حاضر، اطلاعاتی درباره قیمت این تلفن هوشمند منتشر نشده است. البته می‌دانیم که این دستگاه در رنگ های نقره‌ای، مشکی، سبز و نارنجی قابل‌تهیه خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که آنر، تغییراتی را در جایگاه محصول سری X60 ایجاد کرده است. همان‌طور که می‌دانید، آنر X50 از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار بود و X50 Pro نیز از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. هم‌اکنون اما انتظار می‌رود که آنر X60 به مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ مجهز شود و X60 Pro از اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار باشد. البته ممکن است که Honor X60 GT نیز به‌عنوان جانشین X50 Pro/X50 GT معرفی شود.

طراحی و رنگ‌بندی آنر X60 رسماً منتشر شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

آنر اقتصادی اقتصادی اقتصادی …

BeFair

کارهای عجیبی می کنه این Honor چینی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی