حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سفری به دورن گلکسی S24 FE سامسونگ – خنک‌کننده محفظه بخار چقدر بزرگتر است؟!

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، سامسونگ

آخر هفته پیش بود که سامسونگ Galaxy S24 FE با ۷ سال آپدیت اندروید رسما معرفی شد. شاید برای خیلی از کاربران خواندن مشخصات و نهایتا دیدن چند تست و بررسی کافی باشد تا انتخاب خود را انجام دهند. با این حال برخی کاربران شاید حتی این دستگاه را انتخاب هم نکنند اما کنجکاو هستند بدانند درون آن چه خبر است. اگر این دست کاربران هستید، بیایید ویدئو سفری به دورن گلکسی S24 FE سامسونگ را با هم تماشا کنیم و ببینیم خنک‌کننده محفظه بخار آن چقدر بزرگتر است؟!

سفری به دورن گلکسی S24 FE سامسونگ

مدل 2024 سری Galaxy S FE سامسونگ دارای صفحه نمایش بزرگتر (6.7 اینچ در مقابل 6.4 اینچ)، تراشه جدید Exynos 2400e با محفظه بخار «1.1 برابر بزرگتر» و باتری با ظرفیت بالاتر (4700 میلی آمپر ساعت در مقابل 4500 میلی آمپر ساعت) است.

اگر دوست دارید درون این گوشی را ببینید، بیاید ویدئو کالبدشکافی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ را تماشا کنیم:

 

با برداشتن قاب پشتی شیشه‌ای، چیدمان قطعات Galaxy S24 FE بسیار شبیه به Galaxy S23 FE است. پخش کننده حرارت روی مادربرد یکی از تغییرات عمده این نسل را پنهان می کند، این تغییر تراشه جدید Exynos 2400e است که جایگزین Exynos 2200 (یا در برخی بازارها Snapdragon 8 Gen 1) شد. یک لایه گرافیتی و مقداری خمیر حرارتی به از دفع گرما کمک می کند.

کالبدشکافی بیشتر باعث می شود باتری جدید را ببینیم. ظرفیت آن 4700 میلی آمپر ساعت یا 17.72 وات ساعت است. هنگامی که باتری و زبانه‌های کشسان پیش‌بینی شده برای تعویض آن از سر راه کنار بروند، در نهایت می‌توانیم محفظه بخار را ببینیم که “1.1 برابر بزرگتر” است، این اساساً به معنای افزایش کوچک ۱۰ درصدی نسبت به نسل قبلی است.

برای درک بهتر، تصویر محفظه بخار گلکسی S24 FE و S23 FE را اینجا در کنار هم برای شما قرار می‌دهیم:

محفظه بخار گلکسی S23 FE

محفظه بخار گلکسی S23 FE

محفظه بخار گلکسی S24 FE

محفظه بخار گلکسی S24 FE

 

گلکسی S24 FE سامسونگ امتیاز تعمیر پذیری 8.5 از 10 را دریافت کرد، امتیازی که دقیقاً مشابه S23 FE است. این به دلیل نگرانی‌های جزئی در مورد طراحی کلی، سهولت تعویض صفحه نمایش و سهولت تامین قطعات است.

خبر خوب این‌که علاوه بر ۷ نسل آپدیت اندروید، سامسونگ به مدت 7 سال از این گوشی پشتیبانی خواهد کرد که شامل در دسترس بودن قطعات جانبی مورد نیاز نیز هست.

نظر شما درباره گلکسی S24 FE چیست؟ این گوشی اقتصادی سامسونگ را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)