حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14T پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس معرفی شد

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

سرانجام شیائومی 14T پرو با مشخصاتی قدرتمند معرفی شد. این تلفن هوشمند از تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس برخوردار است. این گوشی اشتراکات زیادی با ردمی K70 اولترا دارد و می‌توان به نوعی آن را نسخه ری‌برند شده این دستگاه نامید.

شیائومی 14T پرو با دوربین های کارآمد لایکا رونمایی شد

همان‌طور که اشاره شد، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 14T Pro را بر عهده دارد. این چیپست، عملکرد و کارایی فوق‌العاده‌ای را برای اجرای برنامه ها و بازی های سنگین ارائه می‌کند.

مشخصات کلیدی Xiaomi 14T Pro

این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و وضوح 1.5K مجهز شده است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را داشته و بنابراین یکی از درخشان‌ترین پنل های به‌کارگرفته شده در تلفن های هوشمند است که برای محتوای HDR و خوانایی در فضای باز، ایده‌آل خواهد بود.

دوربین اصلی Xiaomi 14T Pro به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Light Fusion 900 (OVX9000) به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. این دستگاه به دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که توانایی زوم اپتیکال ۲.۶ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین فوق‌عریض و سلفی این گوشی به‌ترتیب از سنسور های ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است. ویژگی های پیشرفته لایکا، ابزار های عکاسی حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده و با ادغام ویژگی های هوش مصنوعی در پردازش و ویرایش تصویر، حتی بیشتر تقویت می‌شود.

دوربین های شیائومی 14T پرو

مطابق با گزارش منبع، شیائومی 14T پرو دارای استاندارد IP68 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. به عبارتی، این تلفن هوشمند می‌تواند در شرایط سخت نیز دوام بیاورد. شیائومی در این گوشی از سیستم خنک‌کننده سه‌بعدی IceLoop با مساحت ۵,۰۰۰ میلی‌متری استفاده کرده تا از عدم تولید گرمای بیش از حد در هنگام بازی های طولانی اطمینان حاصل شود.

رنگ های شیائومی ۱۴ تی پرو

شیائومی ۱۴ تی پرو به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را با کمک ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Google Gemini ارائه می‌کند.

رنگ‌بندی و قیمت Xiaomi 14T Pro 

شیائومی 14T پرو در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی به دست کاربران خواهد رسید که طراحی پریمیومی دارد. قیمت این تلفن هوشمند از ۷۹۹ یورو آغاز می‌شود.

شیائومی 14T با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی