حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14T با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا معرفی شد

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی 14T برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. این تلفن هوشمند، عملکردی قدرتمند و دوربین های پیشرفته را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی جدید شیائومی بیندازیم.

شیائومی 14T از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است 

شیائومی ۱۴ تی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر یکی از درخشان‌ترین نمونه ها در این کلاس بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را دارد. این صفحه نمایش با کمک هوش مصنوعی، تجربه کاربر را در شرایط نوری مختلف بهینه می‌کند.

مشخصات کلیدی Xiaomi 14T

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 14T را بر عهده دارد. این تراشه در وظایف مولتی تسکینگ سنگین، بازی ها و اجرای ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی عملکرد مناسبی خواهد داشت.

سیستم دوربین این گوشی هوشمند جدید شیائومی با همکاری لایکا توسعه یافته تا بهترین تجربه عکاسی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Xiaomi 14T دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX906) با گشودگی دیافراگم f/1.7 خواهد بود که گفته می‌شود عملکرد عالی در نور کم دارد. دوربین تله‌فوتو این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و می‌تواند عکس های با زوم اپتیکال ۲ برابری بگیرد. برای دوربین فوق‌عریض نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. تمامی این دوربین ها دارای بهینه‌سازی های نرم‌افزاری لایکا و ویژگی های هوش مصنوعی هستند.

رنگ‌بندی Xiaomi 14T

مطابق با گزارش منبع، شیائومی 14T به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS شیائومی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی به ویژگی‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده و از Google Gemini و Circle the Search پشتیبانی می‌کند.

گوشی Xiaomi 14T با قیمت پایه ۶۴۹ یورو عرضه می‌شود

شیائومی در این گوشی خود از طراحی به اسم «Titan Design» استفاده کرده است. این تلفن هوشمند در رنگ های آبی، خاکستری و سبز لیمویی (با قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی) قابل‌تهیه خواهد بود. قیمت شیائومی 14T از ۶۴۹ یورو آغاز می‌شود.

شیائومی 13T به همراه شیائومی 13T Pro معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی