حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادعای بزرگ اپل دروغ از آب درآمد، تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس را ببینید

نوشته

11 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، سامسونگ

اپل با معرفی سری آیفون ۱۶ پرو ادعای بزرگی داشت و آن مربوط به نسل جدید شیشه محافظ سرامیک شیلد می‌شود. آن‌ها مدعی هستند شیشه جدید محافظ نمایشگر iPhone 16 Pro و Pro Max تا ۵۰ درصد مقاوم‌تر از نسل قبلی خود است. از آن مهم‌تر اما ادعای مقاومت ۲ برابری نسبت به هر شیشه مقاوم دیگر استفاده شده در موبایل‌های موجود را دارند! باید ویدئو را اسپویل کنم و بگویم ادعای بزرگ اپل دروغ از آب درآمد، این موضوع با تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس در مقابل گلکسی اس ۲۴ اولترا تایید می‌شود.

تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس در مقابل گلکسی اس ۲۴ اولترا

آیفون ۱۶ پرو مکس یک موبایل بزرگ و در حقیقت بزرگترین آیفون ساخته شده تا کنون است. با این حال از مواد با کیفیتی هم ساخته شده و در مقابل رقیب دیرینه‌ش یعنی سامسونگ می‌تواند دست بالا را، حداقل روی کاغذ داشته باشد. بیاید به مقایسه مشخصات تاثیرگذار در تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا بپردازیم:

مقایسه مشخصات تاثیرگذار در تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا

مقایسه مشخصات تاثیرگذار در تست سقوط آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا

همانطور که می‌بینید، وزن کمتر و تیتانیوم درجه بالاتر می‌تواند در سمت iPhone 16 Pro Max ایجاد برتری کند. البته که امسال هر دو دستگاه لبه‌های تخت دارند و این موضوع نماینده سامسونگ را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

همچنین در تصاویر زیر ادعاهای رسمی اپل مبنی بر ارتقاهای ناشی از استفاده نسل جدید سرامیک شلید روی آیفون های جدید را می‌بینید:

بیاید با هم به تماشا ویدئو تست سقوط iPhone 16 Pro Max در مقابل Galaxy S24 Ultra بنشینیم:

 

 

همانطور که دیدید، خاموش شدن‌های عجیب آیفون ۱۶ پرو مکس پس از برخورد با زمین می‌تواند کاملا نگران کننده باشد. به خصوص که این دستگاه از تشخیص تصادف هم پشتیبانی می‌کند و اگر به هنگام ضربه خوردن نتواند روشن بماند، پس شاید ویژگی حیاتی تشخیص تصادف هم کار نکند.

موضوع بعدی شکستن شیشه لنز دوربین زوم تتراپریسم iPhone 16 Pro Max بود که چنین خروجی واقعا جای سوال دارد. طراحی سامسونگ در این زمینه بهتر بوده و شیشه دوربین کاملا در محفظه فلزی قرار می‌گیرد اما نماینده اپل شیشه دوربینش کمی بیرون تر و در معرض ضربه است.

البته نماینده سامسونگ هم آنقدرها تمیز کار نکرد و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک‌ش از کار افتاد.

نظر شما درباره عملکرد این دو دستگاه در تست سقوط چیست؟ چقدر چنین فاکتوری در خرید شما نقش ایفا می‌کند؟

بهترین عمر باتری آیفون ها در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا شکست خورد، با فاصله!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)