حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۳ دارای قاب پشتی سبز رنگی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود

نوشته

11 ساعت قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۳ در ماه اکتبر (اوایل آبان) و احتمالاً پس از معرفی تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی شود. هم‌اکنون، جزئیات جدیدی درباره این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک نسخه سبز رنگ با قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود.

وان پلاس ۱۳ با سخت‌افزاری قدرتمند در راه است

طبق پستی که یک افشاگر اطلاعات به نام Sanju در شبکه اجتماعی X منتشر کرده، OnePlus 13 دارای نسخه‌ای سبز رنگ با قاب پشتی چرم مصنوعی است. همچنین یک رندر از این گوشی هوشمند منتشر شده که محل قرارگیری اجزای مختلف را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که این تصویر، نشان‌دهنده رندر واقعی OnePlus 13 نیست، زیرا که هنوز طراحی این تلفن هوشمند فاش نشده است.

نسخه سبز رنگ OnePlus 13

انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۳ دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED LTPO با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی باشد. احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، که به تازگی در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

انتظار داریم که سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 13 قرار گیرد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.4 اینچی سونی LYT 808 بهره‌مند خواهد بود. برای دوربین تله‌فوتو نیز، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.95 اینچی سونی LYT 600 در نظر گرفته شده که زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین فوق‌عریض این گوشی هوشمند آینده وان پلاس نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

وان پلاس ۱۳ دارای باتری پرظرفیتی خواهد بود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به فرستنده مادون قرمز، NFC، اسپیکر های استریو و برخورداری از استاندارد IP68/IP69 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. این مشخصات، با اطلاعات فاش شده در گذشته و داده های بنچمارک ها مطابقت دارند. در حقیقت، OnePlus 13 یک گوشی هوشمند قدرتمند و پر از ویژگی های جذاب خواهد بود.

طراحی ماژول دوربین OnePlus 13 و OnePlus 13R متفاوت از نسل قبل است

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی