حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار آپدیت iPadOS 18 آیپد پرو M4 به‌دلیل ایجاد مشکلاتی متوقف شد

نوشته

18 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

اپل روز دوشنبه iPadOS 18 را برای عموم کاربران منتشر کرد. بااین‌حال، این به‌روزرسانی برای برخی از دارندگان M4 iPad Pro به یک کابوس تبدیل شده است. دلیل این امر این است که برخی از آیپدها پس از دریافت این به‌روزرسانی، دیگر روشن نمی‌شوند که باعث شده است اپل به‌طور موقت انتشار آپدیت iPadOS 18 را برای مدل‌های آیپد پرو M4 متوقف کند.

توقف انتشار آپدیت iPadOS 18 آیپد پرو M4

به‌روزرسانی OTA برای iPadOS 18 دیگر برای مدل‌های آیپد پرو امسال با تراشه M4 در دسترس نیست. اپل حتی امضای فایل‌های IPSW را برای بازیابی این آیپدها با سیستم‌عامل iPadOS 18 متوقف کرده است. به‌نظر می‌رسد سایر دستگاه‌ها تحت تأثیر این مشکل قرار نگرفته‌اند، زیرا این به‌روزرسانی هنوز برای آن‌ها در دسترس است.

همان‌طور که تعدادی از افراد در Reddit و انجمن‌های اپل گزارش داده‌اند، آیپدهای آن‌ها پس از نصب iPadOS 18 دیگر کار نمی‌کند. به‌گفته یکی از کاربران، آیپد در مرحله‌ای از فرآیند به‌روزرسانی خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود. حتی امکان بازیابی نرم‌افزاری آیپد با استفاده از رایانه نیز وجود ندارد.

یکی از کاربرانی که آیپد وی خاموش شده است، می‌گوید: «من همین الان آن را به فروشگاه اپل بردم و آن‌ها تأیید کردند که دستگاه کاملاً خاموش شده است، اما گفتند که باید آن را برای مهندسان خود بفرستند قبل از اینکه بتوانند جایگزینی برای من بدهند.»

توقف انتشار آپدیت iPadOS 18 آیپد پرو M4

توقف انتشار آپدیت iPadOS 18 آیپد پرو M4

اپل هنوز علناً این مشکل را تأیید نکرده، اما این واقعیت که این شرکت انتشار آپدیت iPadOS 18 را برای M4 iPad Pro متوقف کرده است تا حد زیادی این مشکل را تأیید می‌کند که و ممکن است بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داده باشد.

درست مانند iOS 18، سیستم‌عامل iPadOS 18 یک صفحه اصلی جدید با آیکون‌های قابل تنظیم دارد. این به‌روزرسانی همچنین برنامه ماشین‌حساب را برای اولین بار به آیپدها می‌آورد.

نظر شما درباره توقف انتشار آپدیت iPadOS 18 برای M4 iPad Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی