حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی P2 Pro با نمایشگر ۲ لبه خمیده با قیمت ۲۶۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی امروز و در هند از گوشی اقتصادی جدید خود که دوست دارد ظاهری پرچمدار و لوکس به شما ارائه کند، پرده برداشت. این محصول ریلمی P2 Pro است که با نمایشگر ۲ لبه خمیده با قیمت ۲۶۰ دلار عرضه می‌شود.

گوشی ریلمی P2 Pro

گوشی Realme P2 Pro با یک صفحه نمایش OLED دولبه خمیده 6.7 اینچی با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه می‌شود. این پنل که توسط شیشه محافظ کورنینگ Gorilla Glass 7i محافظت می شود، دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون یک سوراخ دایره‌ای کوچک است.

این گوشی در رنگ‌های سبز طوطی و خاکستری عقابی با طراحی BioVision عرضه می‌شود. این یعنی وقتی در معرض نور باشد، بافت خاصی را می‌بینید. این گوشی دارای گواهی IP65 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است. ریلمی می‌گوید فریم این دستگاه “ضد ضربه” است که دقیقا مشخص نکرده به چه صورت!

روی قاب پشتی، Realme P2 Pro یک جزیره دوربین بزرگ با گوشه‌های گرد وجود دارد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی LYT-600 در اندازه 1/1.95 اینچی و OIS را در خود جای داده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با فاصله کانونی معادل 16 میلی متر نیز همراه آن است. دو برش دیگر برای فلاش LED و یک برچسب است.

ریلمی پی ۲ پرو با تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 همراه با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. ریلمی همچنین یک خنک کننده محفظه بخار 4500 میلی‌متر مربعی را برای کنترل حرارتی اضافه کرده است.

بخش نرم افزار توسط Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 با Realme مدیریت می‌شود. ریلمی برای این دستگاه متعهد به 2 به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید و 3 سال به روز رسانی امنیتی است.

شما همچنین یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی SuperVOOC دریافت خواهید کرد که وعده شارژ 0 تا 50 درصد در 19 دقیقه را می دهد.

قیمت ریلمی پی ۲ پرو چقدر است؟

گوشی Realme P2 Pro از قیمت 260 دلار برای مدل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود. مدل ۱۲ – ۲۵۶ گیگابایت برابر ۳۰۰ و مدل ۱۲ – ۵۱۲ گیگابایت ۳۳۰ دلار است.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی Realme چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)