حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو T3 اولترا با تراشه +Dimensity 9200 و باتری 5500mAh رسماً معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ویوو

امروز ویوو T3 اولترا در کشور هند معرفی شد. این گوشی، پنجمین عضو این سری پس از T3، T3x ،T3 Lite و T3 Pro است. این تلفن هوشمند جدید ویوو با گوشی هایی مانند وان پلاس نورد ۴ و پوکو F6 رقابت می‌کند.

ویوو T3 اولترا با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس و پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی معرفی شد 

ویوو T3 Ultra دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه های خمیده، وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. ادعا می‌شود که این نمایشگر حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد و از محتوای +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

Vivo T3 Ultra

Vivo T3 Ultra

تراشه قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo T3 Ultra را بر عهده دارد. این همان چیپست به‌کارگرفته شده در ویوو V40 پرو است. T3 Ultra حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این گوشی از فناوری رم مجازی نیز برخوردار است.

دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی جدید ویوو دیده می‌شود. برای دوربین اصلی این دستگاه، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX921 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) در نظر گرفته شده است. دوربین فوق‌عریض نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی به فلاش LED حلقه‌ای Aura به‌همراه ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند AI Photo Enhance و AI Erase مجهز شده است. دوربین سلفی ویوو T3 اولترا وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی جدید ویوو دارای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Funtouch OS 14 به دست کاربران خواهد رسید. ویوو وعده ارائه دو سال به‌روزرسانی سیستم عامل و سه سال عرضه آپدیت های امنیتی را برای این گوشی داده است. این تلفن هوشمند با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه Vivo T3 Ultra 

ویوو T3 اولترا از تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور ماه) برای خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی در دو رنگ خاکستری و سبز عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این تلفن هوشمند را در سه پیکربندی مختلف تهیه کنند.

ویوو T3 پرو 5G معرفی شد: یک گوشی میان‌رده با نمایشگر خمیده و پشتیبانی از شارژر ۸۰ وات

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Vivo T3 Ultra با قیمت ۳۱,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۸۱ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۳۳,۹۹۹ روپیه (معادل ۴۰۴ دلار) قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۳۵,۹۹۹ روپیه (معادل ۴۲۸ دلار) عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی