حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو T3x 5G با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و باتری پرظرفیت معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو از گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود با نام T3x 5G در کشور هند رونمایی کرد. ماه پیش نیز شاهد معرفی Vivo T3 بودیم. T3x 5G در محدوده قیمتی خود، ویژگی های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی تخت و دوربین های توانمند است.

ویوو T3x 5G از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از شارژر ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند

ویوو T3x 5G دارای صفحه نمایش LCD بزرگ ۶.۷۲ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. نسبت نمایشگر به بدنه بیش از ۹۱ درصد بوده و دارای تراکم پیکسلی 393ppi است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Vivo T3x 5G توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را داشته که باعث می‌شود حتی در زیر نور آفتاب، مشکلی در مشاهده محتوا نداشته باشید.

Vivo T3x 5G

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز ویوو T3x را تأمین می‌کند. این چیپست بر اساس فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده است. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند می‌تواند در بنچمارک AnTuTu امتیازی بیش از ۵۶۱,۰۰۰ را کسب کند. T3x 5G یک گوشی قدرتمند در بازه قیمتی خود است. این تلفن هوشمند با حافظه های رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

دو لنز دوربین در قاب پشتی ویوو T3x 5G قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد و دوربین تشخیص عمق نیز به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی می‌تواند عکس های با وضوح بالا را، حتی در شرایط کم نور، ثبت کند. این دستگاه توانایی فیلمبرداری 4K را دارد. از دیگر ویژگی های دوربین Vivo T3x 5G می‌توان به برخورداری از حالت شب، حالت پرتره و حالت Super Night Mode (برای عکاسی در نور کم) اشاره کرد.

Vivo T3x 5G

ویوو T3x 5G به طور پیش‌فرض با رابط کاربری Funtouch 14 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید. سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور قرار دارد. این دستگاه از دو سیم‌کارت، با قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه دارای دو اسپیکر استریو با صدای Hi-Res و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. ابعاد این گوشی هوشمند ۷۶ در ۷.۹۹ در ۱۶۵.۷ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۹۹ گرم است. Vivo T3x 5G دارای استاندارد IP64 بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

ویوو T3x از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند

این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید ویوو دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. ادعا می‌شود که این دستگاه می‌تواند تا ۶۸.۸ ساعت به پخش موسیقی و ۲۳.۳۳ ساعت به پخش ویدئو (تنها با یک بار شارژ) ادامه دهد. Vivo T3x 5G طراحی زیبایی دارد. این گوشی در دو رنگ زرشکی و سبز قابل تهیه خواهد بود. ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل این دستگاه یادآور یک ساعت پریمیوم است.

نسخه پایه Vivo T3x با قیمت معادل ۱۶۱ دلار عرضه می‌شود

نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ویوو T3x 5G با قیمت ۱۳,۴۹۹ روپیه (۱۶۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۴,۹۹۹ روپیه (حدودا معادل ۱۷۹ دلار) قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت ۱۶,۴۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۱۹۷ دلار) عرضه می‌شود. مطابق با گزارش منبع، این تلفن هوشمند از ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت ماه) قابل تهیه خواهد بود.

معاون ویوو: X100 Ultra یک دوربین حرفه‌ای با قابلیت تماس خواهد بود

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی