حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو در گواهینامه 3C مشاهده شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از تبلت های پرچمدار جدید خود است. سرعت شارژ شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده؛ این تبلت ها جانشین سری پد ۶ خواهند شد.

شیائومی پد ۷ پرو از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد 

شیائومی پد ۷ با شماره مدل 2410CRP4CC در دست توسعه بوده و به‌نظر می‌رسد که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی پد ۷ پرو دارای شماره مدل 24091RPADC است. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این دستگاه از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. گواهی 3C سایر مشخصات این دو تبلت را نشان نمی‌دهد.

داده های گواهینامه 3C

یک منبع آگاه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو ادعا کرده که این تبلت های آینده شیائومی می‌توانند در کنار گوشی های هوشمند سری شیائومی ۱۵ رونمایی شوند. شیائومی از استراتژی مشابهی در معرفی پد مکس ۱۴ و پد ۶ اس پرو استفاده کرد.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، انتظار داریم که Xiaomi Pad 7 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود. اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، این تبلت ارتقای بزرگی نسبت به نسل قبل خواهد داشت که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره‌مند است.

همچنین، تبلت های آینده شیائومی نمایشگر های بزرگتری خواهند داشت. شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو با رابط کاربری HyperOS به دست کاربران می‌رسند. انتظار می‌رود که این دو دستگاه مانند نسل قبل دارای جزیره دوربین مربعی شکل باشند. اما دقت کنید که اطلاعات مذکور در حد یک شایعه هستند و هنوز شیائومی هیچکدام از این جزئیات را به‌طور رسمی تأیید نکرده است.

مشخصات کلیدی سری شیائومی پد ۷ فاش شد؛ رونمایی در اوایل پاییز

با توجه به افشای سرعت شارژ شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو، نظر شما درباره این دو تبلت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی