حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر واقعی آنر مجیک ۷ پرو به‌بیرون درز کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

انتظار می‌رود که سری Honor Magic 7 در ماه نوامبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) رونمایی شود. هم‌اکنون اما یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو تصویر واقعی آنر مجیک ۷ پرو را به‌اشتراک گذاشته است. در تصویر فاش شده می‌توان دید که این تلفن هوشمند دارای نمایشگری با چهار لبه خمیده است.

آنر مجیک ۷ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شود 

تصویر واقعی آنر مجیک ۷ پرو نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک بریدگی کپسولی شکل در مرکز بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی و سنسور دیگر است. اما به‌نظر می‌رسد که این بریدگی، کمتر از آنر مجیک ۶ پرو خواهد بود.

تصویر زنده آنر مجیک ۷ پرو

تصویر زنده Honor Magic 7 Pro

این تلفن هوشمند آینده آنر، مشابه مدل های قبلی دارای فریم تخت و گوشه های گرد است. شایعات همچنین نشان می‌دهند که این دستگاه دارای قابلیت های تصویربرداری پیشرفته‌تر، در کنار صفحه نمایش بهبودیافته (البته با همون رزولوشن 1.5K مشابه نسل قبل) خواهد بود. Honor Magic 7 Pro به باتری آند سیلیکون‌کربنی با چگالی بالا مجهز می‌شود. به‌سراغ دوربین ها می‌رویم. این تلفن هوشمند دارای سنسور های تصویر ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H و Sony IMX882 برای دوربین های اصلی و تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود.

انتظار می‌رود که آنر یک عامل هوش مصنوعی جدید را با سری Magic 7 معرفی کند. احتمالاً این سری به‌عنوان تلفن های هوشمند پرچمدار مبتنی بر هوش مصنوعی یا گوشی هوش مصنوعی رونمایی می‌شوند. انتظار نمی‌رود که زمان زیادی تا معرفی سری آنر مجیک ۷ فاصله داشته باشیم. شایعه شده که این تلفن های هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شوند. با توجه به آنکه این تراشه در ماه اکتبر رونمایی می‌شود، انتظار معرفی سری Honor Magic 7 را در همان حوالی داریم.

مشخصات سخت افزاری آنر مجیک ۷ پرو لو رفت

رقابت در بازار گوشی های هوشمند در حال افزایش است. احتمالاً شاهد معرفی چندین پرچمدار قبل از رویداد Double Eleven در چین خواهیم بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی