حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه لکه شیر پر چرب روی مبل را تمیز کنیم؟

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شیر روی مبل تان ریخت و عصبانی شدید؟ داد و بیداد کردن مشکلی را حل نمی کند. به خودتان مسلط باشید و کمی فکر کنید. اگر به جای داد و بیداد کردن یا عصبانیت و ناراحتی، به سرعت برای تمیز کردن شیر اقدام کنید، می توانید کل شیر ریخته شده را پاک کنید. اما اگر با پرخاشگری، زمان را از دست بدهید، پاک کردن لکه برای تان دشوارتر می شود. حالا خودتان انتخاب کنید. کدامیک ارزشش را دارد؟

پس اگر می خواهید تمام لکه را تا قطره آخر از روی مبل تان پاک کنید که حتی اثری از تمیز کردن هم روی آن باقی نماند، این مقاله را بخوانید.

مراحل تمیز کردن لکه شیر پر چرب روی مبل

با قاشق و دستمال، شیر را بردارید

با سرعت عمل زیاد، یک قاشق بردارید و به سرعت شیری را که هنوز وارد الیاف پارچه رومبلی تان نشده، جمع کرده و داخل یک ظرف بریزید. سرعت عمل به معنای بی دقتی نیست. اگر بی دقتی کنید ممکمن است لکه های دیگری در قسمت های دیگر بر جای بگذارید. پس سریع و با دقت عمل کنید.

بعد از اینکه شیر اضافی را از روی مبل برداشتید، چند دستمال کاغذی بردارید و روی لکه قرار دهید. دستمال ها شیر را به خود جذب می کنند. اگر دستمال کاغذی در نزدیک خود ندارید، مشکلی نیستف به سرعت یک دستمال پارچه ای بردارید و شیر را تمیز کنید. دقت کنید که اگر از دستمال پارچه ای استفاده می کنید باید حتما پس از هر بار که خیس شد، شیر اضافی را با فشار دادن داخل یک ظرف، خارج کنید و سپس مجدد آن را روی لکه بزنید.

اگر مبلمان تان استیل است و فکر می کنید با این روش تمیز نمی شود یا آنکه فرصت تمیز کردن مبل تان را ندارید، می توانید از خدمات بهترین قالیشویی یوسف آباد استفاده کرده و خدمات شستشوی مبل در منزل را دریافت کنید.

با آب و مایع ظرفشویی ادامه دهید

یک قطره مایع ظرفشویی را در دو قاشق آب سرد در یک ظرف، حل کنید. یک دستمال بردارید و به محلول آغشته کنید. همچنین می توانید این محلول را درون یک بطری اسپری دار بریزید و روی لکه اسپری کنید. اگر با دستمال این کار را انجام می دهید، حتما دقت کنید که مالش ندهید. مالش دادن باعث می شود تا شیر به داخل الیاف پارچه رومبلی فرو رود.

لکه را طوری تمیز کنید که با فشارهای ملایم، شیر با مایع ظرفشویی ترکیب شده و به مواد تشکیل دهنده خود تجریه شود. با این کار راحت تر با آب و مایع از مبل خارج خواهد شد. این کار را مدام تکرار کنید و هر بار که دستمال آلوده شد، از قسمت دیگر تمیز ان استفاده کنید. اگر کل دستمال کثیف شد نیز، دستمال تمیز دیگری را جایگزین کنید.

هر زمان که دیگر دستمال شما کثیف نمی شد، به معنی آن است که تمام شیر از مبل خارج شده و باید به مرحله بعدی بروید.

بهترین قالیشویی یوسف آباد

بشویید

در این مرحله باید مایع ظرفشویی استفاده شده در مرحله قبلی را که حالا با شیر ترکیب شده، از مبل خارج کنید.

چگونه؟

یک ظرف آب سرد بردارید. دستمال تان را در آب خیس کنید. حالا آب اضافی دستمال را بگیرید. سپس دستمال را روی مبل بزنید. سعی کنید مثل مرحله قبلی، با فشارهای ملایم، مواد را از پارچه خارج کنید. شستن را با دقت بالایی انجام دهید. آب اضافی روی مبل نریزید.

خشک کردن

چطور خشک کنید؟

با یک حوله به راحتی می توانید آب اضافی مبل را بگیرید که نپوسد و کپک نزند. به جای حوله نیز می توانید از یک دستمال آبگیر تمیز استفاده کنید.

اگر پس از اینکه با حوله، آب اضافی را گرفتید، هنوز مبل تان خیس بود، از یک سشوار کمک بگیرید. سشوار را به برق بزنید. آن را روی دور کند و گرم روشن کنید. در فاصله 20-25 سانتی متری از مبل نگه دارید. حدود 5 تا 7 دقیقه صبر کنید تا مبل خشک شود. کمی دست تان را در حین سشوار کشیدن، تکان دهید تا پارچه آسیب نبیند.

چنانچه مبل تان خشک شد اما هنوز لکه روی آن دیده می شود، با ورود به صفحه قالیشویی توحید و ثبت سفارش آنلاین قالیشویی به آدرس https://tohidcarpet.com/jomhouri-carpet-washing به راحتی می توانید از تکنسین های مبل شویی در منزل ما استفاده نمایید.

خدمات قالیشویی و مبل شویی در تهران بزرگ

امروزه با استفاده از خدمات مبل شویی در محل خود، می توانید بدون دغدغه در کمترین زمان ممکن، مبل تان را تمیز کرده و برای مهمانی های تان آماده شوید. این خدمات همچنین برای ادارات و ساختمان های دولتی نیز ارائه شده و بنابراین به راحتی می توانید مبلمان تان را هچون روز اول نو کنید. شستشوی مبلمان در محل با رعایت اصول بهداشتی و قوانین شرعی انجام شده و بنابراین خیال تان بابت انجام دقیق کار، آسوده خواهد بود.

شستشوی فرش و موکت و مبل در قالیشویی توحید تهران به صورت تخصصی توسط تکنسین های حرفه ای و باسابقه انجام می شود.

قالیشویی جمهوری شعبه قالیشویی توحید

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید خدمات مبل شویی در محل را به سراسر تهران و کرج ارائه می کند. پس در هر منطقه ای از تهران یا کرج که ساکن هستید، می توانید به راحتی خدمت موردنظرتان را از ما بخواهید. سرویس دهی خدمات مبل شویی تهران و کرج در حداکثر 72 ساعت ارائه شده و بنابراین نیازی نیست بابت تاخیر در خدمات رسانی نیز نگران باشید.

مبل شویی و فرش شویی با مواد باکیفیت و درجه یک انجام شده و بنابراین نه تنها مبل و فرش های تان آسیب نمی بینند بلکه طول عمر آن ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. شستشوی مبل در منزل شما، توسط دستگاه های نیمه اتوماتیک انجام می شود.

برای دریافت خدمات متنوع ما فقط کافیست با 1864 تماس بگیرید و خدمت موردنظر خود را رزرو کنید. همچنین می توانید از طریق وبسایت مجموعه نیز اقدام کرده و خدمت موردنظر خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و نیروهای مان را از نزدیک ترین شعبه به محل شما اعزام خواهند نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات