حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۹ پرو XL مشکل تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر دارد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | گوگل، مشکلات

یکی از کاربران پیکسل ۹ پرو XL مشکل مربوط به تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر این گوشی را گزارش کرده است. او می‌گوید بیشتر اوقات باید روشنایی صفحه نمایش را به‌طور خودکار تنظیم کند تا تجربه راحتی از کار با گوشی داشته باشد. وی قبلاً پیکسل ۷ پرو داشته، تلفن هوشمندی که هرگز با این مشکل مواجه نشده بود.

مشکل تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر پیکسل ۹ پرو XL توسط یک کاربر گزارش شده است 

یک کاربر Reddit به نام matteventu دلیل احتمالی مشکل تنظیم روشنایی خودکار نمایشگر پیکسل ۹ پرو XL را به اشتراک گذاشته است. او حدس می‌زند که بازیابی نسخه پشتیبان موجود از دستگاه قبلی کاربر (Pixel 7 Pro) می‌تواند منجر به انتقال مدل روشنایی تطبیقی آن به Pixel 9 Pro XL شود. از آنجایی که پنل های صفحه نمایش بین دو دستگاه دارای سطوح روشنایی و منحنی های متفاوتی هستند، همین موضوع می‌تواند باعث پیش‌بینی نادرست سطوح روشنایی در حالت خودکار شود. از نظر سخت‌افزاری، حداکثر روشنایی پنل پیکسل ۹ پرو ایکس ال در حالت HBM به ۲,۰۰۰ نیت می‌رسد، اما حداکثر روشنایی صفحه نمایش پیکسل ۷ پرو تنها ۱,۰۰۰ نیت است.

نمایشگر های Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro

اگر شما نیز با مشکل مشابهی روبرو هستید، می‌توانید این مراحل را انجام دهید. باید ابتدا به Settings رفته و بر روی Apps تپ کنید، به See all apps بروید و «Device Health Services» را جستجو کنید، سپس به Storage و cache رفته و بر روی Clear storage تپ کنید، درنهایت گزینه «Reset adaptive brightness» را انتخاب کرده و خواهید دید که تنظیمات تطبیق روشنایی خودکار تلفن هوشمند شما به حالت اولیه باز می‌گردند.

البته همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این راهکار نیز ممکن است مدلی را که گوشی تنظیم کرده به‌طور کامل بازنشانی نکند و کاربران باید مدتی روشنایی را به صورت دستی تنظیم کنند تا مدل روشنایی تطبیقی با مدل مدنظر کاربر سازگار شود. در سناریو های خاصی که شرایط نور به طور مکرر تغییر می‌کند، کاربران همچنین می‌توانند قابلیت تنظیم روشنایی خودکار گوشی را خاموش کنند. در حال حاضر ما نمی‌دانیم که این موضوع چقدر گسترده است و آیا توجه گوگل را به خود جلب کرده یا نه.

مشکل شارژ بی‌سیم پیکسل ۹ پرو XL توسط کاربران گزارش شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی