حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بحث سرعت شارژ جایی است که نه سامسونگ و نه اپل برنامه مشخصی برای توسعه و پیشرفت آن ندارند. با این حال برندهای چینی همچنان به شکستن رکوردهای خود ادامه می‌دهند. به تازگی و با رصد مستنداتی، سرعت شارژ گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت. این نشان می‌دهد که روند کره‌ای‌ها در این زمینه تغییری ندارد.

سرعت شارژ گلکسی S24 FE سامسونگ

گواهی TUV نشان می‌دهد که گلکسی اس 24 FE از شارژ سیمی 25 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین گزارش شده که این گوشی از شارژ بی سیم 9 واتی پشتیبانی خواهد کرد. جالب اینجاست که گلکسی S23 FE از شارژ بی‌سیم 15 واتی نسبتا سریعتر پشتیبانی می‌کند.

سرعت شارژ سیمی مشابه نسل قبلی است و سرعت شارژ بی‌سیم هم احتمالا باید یا اشتباه باشد یا به توان شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کند. به هر حال سال‌هاست که توان شارژ بی‌سیم گوشی‌های سامسونگ همان ۱۵ وات است.

گواهی TUV همچنین نشان می دهد که این گوشی در مجموع با هفت شماره مدل برای بازارهای مختلف عرضه می‌شود. این شماره مدل‌ها عبارت‌نداز:

۱- SM-S721B/DS

۲- SM-S721B

۳- SM-S721N

۴- SM-S721Q

۵- SM-S721U

۶- SM-S721W

۷- SM-S7210

طبق روال، مدل SM-S721B نسخه جهانی آن و SM-S721U برای بازار ایالات متحده است.

طبق لیست گواهینامه TDRA سامسونگ Galaxy S24 FE با شماره مدل “SM-S721B/DS” از حالت دو سیم کارت فعال پشتیبانی می کند. نسخه جهانی (SM-S721B/DS) نیز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شده و به ما می‌گوید از Wi-Fi 6E (باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، NFC، بلوتوث 5.3، اتصال 5G پشتیبانی می کند.

ارتفاع و عرض این گوشی به ترتیب 162 میلی متر و 77.3 میلی متر است.

پیش‌تر گزارش شده بود که گلکسی S24 FE از نسخه کمی ضعیف‌تر تراشه اگزینوس 2400 استفاده می‌کند. این همان تراشه‌ای است که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس را تامین می کند.

ویدئو مقایسه اگزینوس ۲۴۰۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در سری گلکسی S24 سامسونگ

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این توان شارژ برای گوشی پرچمدار اقتصادی جدید سامسونگ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)