حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو در آگوست 2024 بوده است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک

نسل جدید گوشی گیمینگ +Red Magic 9S Pro حدود دو ماه پیش با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version معرفی و عرضه شد. همراه با سیستم خنک‌کننده فوق‌العاده کارآمد این گوشی، ردمجیک +9S Pro اکنون در صدر جدول قدرتمندترین گوشی بنچمارک آنتوتو در ماه آگوست 2024 قرار گرفته است. در بخش گوشی‌های میان‌رده نیز، نام OnePlus Ace 3V با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 در بالای لیست به‌چشم می‌خورد.

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو

هر ماه، بنچمارک آنتوتو دو نمودار از لیست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در ماه گذشته را منتشر می‌کند: یکی برای پرچمداران، دیگری برای میان‌رده‌ها. جدول رده‌بندی بر اساس میانگین امتیاز تمام تست‌های بنچمارک در ماه قبل ثبت شده است.

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو

همان‌طور که در لیست ماه آگوست نمایان است، +Red Magic 9S Pro با کسب رتبه اول در جایگاه بالاتری نسبت‌به OnePlus Ace 3 Pro قرار گرفته است. در جایگاه سوم نیز +iQOO Neo9S Pro قرار دارد و پس از آن Asus ROG Phone 8 Pro به‌چشم می‌خورد که در ماه جولای در رتبه اول جای گرفته بود. در رتبه پنجم، iQOO Neo9S Pro و پس از آن Redmi K70 ،vivo X100 Ultra ،vivo X100 Pro ،vivo X100 و OnePlus 12 دیده می‌شوند.

از میان ده گوشی برتر، شش دستگاه از اسنپدراگون 8 نسل 3 یا نسخه اورکلاک آن استفاده می‌کنند و چهار دستگاه باقی‌مانده نیز به Dimensity 9300 یا +Dimensity 9300 مجهز شده‌اند. با حرکت به سمت گوشی‌های میان‌رده، مدت‌هاست که Snapdragon 7+ Gen 3 در بالای جدول جای گرفته و رقیبی برای ارائه نشده است.

دو رتبه اول دارای گوشی‌هایی هستند که هر دو از این چیپست بهره می‌برد: OnePlus Ace 3V و Realme GT Neo6 SE. در ادامه لیست Redmi K70E با Dimensity 8300 Ultra قرار دارد و در رتبه چهارم نیز متعلق‌به Realme GT Neo5 SE با Snapdragon 7+ Gen 2 است. همین چیپست همچنین در رتبه پنجم با Redmi Note 12 Turbo دیده می‌شود.

نظر شما درباره لیست بنچمارک آنتوتو برای قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در ماه گذشته میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی