حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات هواوی میت ۷۰ پرو به‌بیرون درز کرد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

پیش از این اطلاعاتی درباره طراحی و قیمت سری میت ۷۰ هواوی فاش شده بود. هم‌اکنون اما اطلاعات جدیدی به‌بیرون درز کرده که تفاوت طراحی میان هواوی میت ۷۰ پرو و میت ۶۰ پرو را نشان می‌دهد.

طراحی هواوی میت ۷۰ پرو کماکان مشابه نسل قبل خواهد بود

در نگاه اول، هم میت ۶۰ پرو و هم میت ۷۰ پرو، طراحی درخشان و مینیمالیستی، که هواوی به آن معروف است، را حفظ می‌کنند. با این حال، تغییرات ظریف در زبان طراحی، نشان‌دهنده تکامل مداوم هواوی در طراحی تلفن های هوشمند پرچمدار آینده خود است.

هر دو دستگاه دارای ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستند. اما جزیره دوربین Mate 70 Pro کمی اصلاح شده است. ماژول دوربین Mate 60 Pro ساده تر است، در حالی که Mate 70 Pro عناصر طراحی اضافی مانند نوشته «AI-DC» دارد، که نشان‌دهنده ارتقا قابلیت های هوش مصنوعی و پردازش دیجیتال است.

طراحی هواوی Mate 70 Pro

طراحی هواوی Mate 60 Pro

به سراغ مشخصات می‌رویم. انتظار می‌رود که تراشه Kirin 9100 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Mate 70 Pro را بر عهده داشته باشد که یک پله بالاتر از Kirin 9000S مورد استفاده در Mate 60 Pro قرار می‌گیرد. این ارتقا احتمالاً عملکرد بهتری را در اختیار کاربران قرار داده، پردازش های مربوط به هوش مصنوعی را بهبود می‌بخشد و به‌طور کلی میت ۷۰ پرو را به دستگاه قدرتمندتری تبدیل می‌کند.

مطابق با گزارش منبع، این تلفن هوشمند پرچمدار آینده هواوی مانند نسل قبل از صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی بهرمند خواهد بود. البته انتظار داریم که از جدیدترین ترند های این روز های بازار برخوردار باشد.

هواوی Mate 70 Pro به دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت های هوش مصنوعی مجهز می‌شود 

میت ۶۰ پرو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره‌مند بود. انتظار می‌رود که جانشین این تلفن هوشمند به دوربین سلفی ارتقا‌یافته ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شود. هر دو دستگاه دارای سنسور های تشخیص چهره سه‌بعدی هستند. اما افزایش وضوح سنسور دوربین سلفی، نوید ثبت عکس های واضح‌تری را می‌دهد.

هواوی Mate 60 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که Mate 70 Pro به دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو و اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

همان‌طور که نوشته «AI-DC» نشان می‌دهد، به این تلفن هوشمند آینده هواوی، قابلیت های هوش مصنوعی اضافه خواهد شد. این دستگاه همانند نسل قبل قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما احتمالاً هوش مصنوعی و پردازش تصویر بهبودیافته در Mate 70 Pro عکس های واضح‌تر و دقیق‌تری را ارائه خواهند کرد.

میت ۶۰ پرو هواوی با قابلیت تماس ماهواره ای و قیمت ۹۶۰ دلار معرفی شد

هواوی میت ۷۰ پرو ارتقاء های مختلفی را نسبت به میت ۶۰ پرو به خصوص از نظر قدرت پردازش و قابلیت های دوربین به‌همراه خواهد داشت. تغییرات در بخش طراحی اما ظریف‌تر هستند. برای کسانی که استفاده از فناوری های پیشرفته و عملکرد دوربین در اولویت قرار دارد، احتمالاً هواوی میت ۷۰ جذاب خواهد بود.

با توجه به افشای مشخصات و طراحی هواوی میت ۷۰، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی