حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی سری شیائومی پد ۷ فاش شد؛ رونمایی در اوایل پاییز

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات کلیدی سری شیائومی پد ۷ را به اشتراک گذاشته است. این تبلت ها جانشین سری موفق «پد ۶» خواهند شد و دارای دو مدل استاندارد و پرو هستند. شیائومی پد ۷ پرو قبلاً موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده و شیائومی پد ۷ نیز در میان داده های تاییدیه IMDA سنگاپور مشاهده شده است.

مشخصات کلیدی سری شیائومی پد ۷ فاش شد: باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی

با توجه به پست جدید منتشر شده توسط Digital Chat Station، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi Pad 7 را بر عهده خواهد داشت. این تبلت به یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز می‌شود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پست Digital Chat Station

افشای اطلاعاتی قبلی نشان می‌دهد که Xiaomi Pad 7 Pro به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که ظرفیت باتری و سرعت شارژ این تبلت مشابه شیائومی پد ۷ استاندارد باشد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که هر دو این تبلت ها به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS 2.0 به دست کاربران خواهند رسید. انتظار می‌رود که سری شیائومی پد ۷ در کنار سری شیائومی ۱۵ رونمایی شود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پیش از این شایعه شده بود که این تبلت ها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد، اما اکنون انتظار می رود در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) در کنار سری Xiaomi 15 رونمایی شوند. Xiaomi Pad 7 و Pad 7 Pro در ابتدا برای عرضه در بازار چین معرفی می‌شوند و سپس راهی بازار های جهانی خواهند شد. با توجه به آنکه مدل پرو موفق به دریافت گواهینامه IMDA سنگاپور شده، حداقل می‌دانیم که شیائومی قصد دارد در مقطعی، این تبلت ها را در بازار های خارج از چین عرضه کند.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

 

با توجه به آنکه افشای مشخصات کلیدی، نظر شما درباره سری شیائومی پد ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی